اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان:

2 هزار نفر در طرح نشاط و تعالی هندیجان شرکت کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان گفت: امسال در طرح نشاط و تعالی بسیج این شهرستان بیش از 2 هزار و 400 نفر شرکت کردند.

2 هزار نفر در طرح نشاط و تعالی هندیجان شرکت کردند

محسن شوشتری گماری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: طرح نشاط و تعالی در پایگاه‌های بسیج این شهرستان امسال به‌ نحو مطلوبی اجرا شد.

وی افزود: این طرح در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان این منطقه صورت گرفت و بیش از 2 هزار و 400 نفر در طرح نشاط و تعالی بسیج این شهرستان، شرکت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان عنوان کرد: در این طرح مباحثی چون فقه و اندیشه امام راحل، بصیرت‌افزایی، پاسخ به سؤالات اعتقادی و درک مفاهیم علوم قرآنی مدنظر قرار گرفت که البته با استقبال بی‌نظیری نیز مواجه شد.

وی بیان کرد: آشنایی با روخوانی و روانخوانی قرآن، کلاس احکام و اخلاق و همچنین برنامه‌های تفریحی و اردویی نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در طرح نشاط و تعالی بسیج شهرستان بود.

شوشتری گماری ادامه داد: با وجود اینکه با آغاز ماه مبارک رمضان از حجم کلاس‌ها کاسته شد اما مجدداً پس از عید سعید فطر اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس برای منتخبان طرح برگزار شد.

وی با بیان اینکه در طرح نشاط و تعالی برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با جوانان در قالب کلاس‌های عقیدتی و بصیرتی، کتابخوانی، ورزشی، مباحث قرآنی اجرا می‌شود، گفت: ترویج فرهنگ سازندگی و بصیرت در جوانان از جمله اهداف مهم طرح نشاط و تعالی است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول