اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر یادواره شهدای روحانی اردبیل:

یادمان شهدای روحانی شهریورماه پرده‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و دبیر اولین یادواره شهدای روحانی استان اردبیل گفت: یادمان شهدای روحانی استان اردبیل نیمه‌دوم شهریورماه رونمایی می‌شود.

یادمان شهدای روحانی شهریورماه پرده‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر عصر امروز در نشست با مسئول برگزاری یادواره شهدای روحانی کشور در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر تصویر 35 روحانی شهید استان اردبیل به صورت کاشی‌کاری شده و به شکل مناسب در میادین و مسیرهای اصلی شهر اردبیل نصب شده است و در شهرهای دیگر استان نیز چنین برنامه‌ای در اولویت قرار گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود از چاپ و انتشار کتاب شهدای روحانی در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در این کتاب زندگینامه، عکس، آثار و وصیت‌نامه 37 شهید روحانی استان اردبیل گردآوری شده که برای بهره‌مندی عموم مردم همزمان با برگزاری یادواره شهدای روحانی در استان اردبیل توزیع می‌شود.

کاملی‌فر هدف اصلی از برگزاری این رویداد عظیم معنوی و تأثیرگذار را تجلیل از مقام شهدای روحانی به عنوان پیشروی جامعه و هدایت بشریت به سمت فلاح و رستگاری توصیف کرد و افزود: احوال و زندگینامه این شهدای روحانی منبعی ارزشمند برای جوانان و آیندگان است.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: ما اگر بتوانیم آثار شهدا را به شکل مناسب و بنا به میل مخاطبان معرفی کرده و بشناسانیم در حقیقت به کار ماندگار و تأثیرگذاری دست زدیم که آثار آن برای نسل‌های آینده نیز ممتاز می‌باشد.

وی از شهدا به عنوان پرچمداران عزت و کرامت ملت ایران یاد کرد و ادامه داد: شهدای روحانی ما با داشتن برجستگی‌های معنوی و اخلاقی هرگز میدان را برای حضور و جولان دادن دشمنان خالی نگذاشتند.

به گزارش فارس، دبیر یادواره شهدای روحانی اردبیل همچنین از اتمام کار و اجرای کامل یادمان شهدا، تهیه و چاپ کتاب، تمبر یادبود شهدای روحانی، راه‌اندازی سایت مربوط به این یادواره، تهیه فیلم مستند از زندگی شهدای روحانی خبر داد.

کاملی‌فر با اشاره به این‌که بیش از چهار هزار و 500 شهید روحانی در کشور شناسایی شده است، اضافه کرد: با توجه به شناسایی شهدای روحانی و تمام عملیات یادمان این شهدا، قرار است کنگره شهدای روحانی امسال برگزار شود.

وی تجلیل از شهدای روحانی را تجلیل واقعی از تشخص دینی و برجستگی‌های معنوی و عبادی جامعه خواند و بیان کرد: شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای روحانی حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما انتظار داریم بیش از هر زمان دیگر از این ستارگان فروزان یاد شده و راه و روش آنها با قوت و قدرت استمرار یابد.

کاملی‌فر در پایان گفت: ‌تمام تلاش جبهه استکبار جهانی این است تا بتوانند قوت و قدرت ایران را در دفاع از ارزش‌ها و پاسداری خون شهدا بشکنند اما استکبار جهانی که روز به روز خوار و ذلیل شده در این حرکت نیز دست خالی میدان را ترک می‌کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول