اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

صهیونیست‌ها جرأت حمله ندارند / هر نوع تهدیدی را در نطفه خفه می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صهیونیست‌ها جرأت حمله ندارند، گفت: هر نوع تهدیدی را در نطفه خفه می‌کنیم.

صهیونیست‌ها جرأت حمله ندارند / هر نوع تهدیدی را در نطفه خفه می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی دفاتر نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا، سید حسین نقوی‌حسینی با بیان اینکه صهیونیست‌ها با تهدید ایران به حمله سعی دارند آمریکایی‌ها را ضد ایران آماده نگه دارند، اظهار داشت: آنها با توجیه این نکته که امنیت رژیم صهیونیستی در خطر است و برای تامین امنیت باید یک تهاجم صورت بگیرد تلاش می‌کنند آمریکایی‌ها را در صحنه خود حفظ کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ارتباط با تهدیدهای مکرر مقامات رژیم صهیونیستی ضد ایران، گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک جمهوری اسلامی ایران و توانمندی کشور ما در حوزه دفاعی به طوری که هر نوع تهدیدی را می‌توانیم در نطفه خفه کنیم، تحلیل‌ها درباره ناتوانی رژیم صهیونیستی در حمله به ایران درست است.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها در جایگاه حمله به ایران نیستند، تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس ظرفیت، توانایی و جرأت حمله به ایران را ندارد چرا که هر نوع تهاجمی به جمهوری اسلامی ایران عکس‌العملی در پی خواهد داشت که خود آنها می‌دانند چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها بنا دارند با فضاسازی ضد جمهوری اسلامی ایران و طرح تبلیغات منفی نشان دهند که ایران با فضای بین‌الملل تنش دارد و به طور مستمر موضوع ایران را با افکار عمومی و فضای بین‌الملل درگیر کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم تاکید کرد: صهیونیست‌ها با تهدید ایران به حمله سعی دارند آمریکایی‌ها را ضد جمهوری اسلامی ایران آماده نگه دارند.

بر پایه این گزارش، نشریه آلمانی «دی سایت» با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نباید حمله نظامی ضد ایران را ریسک کند از مخالفت اقشار مختلف جامعه صهیونیستی با ماجراجویی نظامی علیه تهران خبر داد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول