اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکصدا تا آزادسازی قدس شریف - 20

باقرزاده: پایان کار رژیم صهیونیستی نزدیک است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نور گفت: پایان کار رژیم صهیونیستی نزدیک است.

باقرزاده: پایان کار رژیم صهیونیستی نزدیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز نور با اشاره  به روزهای پایانی ماه رمضان بیان داشت: ماه رمضان، ماه غلبه بر شیطان است و ماه تمرین بندگی و تمرین فاصله گرفتن از شیطان و دستورات شیطانی که توانسته باشیم توفیق پیدا کرده باشیم.

امام جمعه نور به زلزله اخیر آذربایجان اشاره داشت و افزود: دیدار رهبری، آلام آسیب‌دیدگان را به شدت کاهش داد، گرچه این زلزله برای ما درس عبرت بود و نمایش حس نوع‌دوستی و انساندوستی و مساعدت‌های خیرخواهانه‌بود.

وی گفت: اما درصد بالای تلفات زیبنده کشور ما نیست، جامعه مهندسی باید برای ساخت‌و‌سازها دقت مضاعف به خرج بدهد که شاهد چنین حوادثی نباشیم.

خطیب جمعه نور از دولت و مجلس خواست تا با افزایش سطح تسهیلات مقاوم‌سازی در مناطق آسیب‌پذیر از بروز حوادث اینچنینی پیشگیری کنند.

امام جمعه نور در آستانه عید سعید فطر پرداخت زکات فطر را به مستمندان و نیازمندان محله و منطقه در اولویت دانست و افزود: بهزیستی و کمیته امداد آماده دریافت زکات فطر و رساندن به نیازمندان و زلزله‌زدگان هستند.

باقرزاده با اشاره به برپایی اجلاس سران غیرمتعهد در کشورمان در آینده نزدیک ابراز داشت: در حالیکه نظام سلطه تلاش در به انزوا کشیدن ایران دارد و سعی می‌کند این اجلاس را کمرنگ جلوه دهد، برگزاری این اجلاس برگ برنده برای حضور ایران در سطح بالای بین‌المللی است و ریاست ایران بر این جنبش فرصتی برای به تحقق رساندن حقایق اسلام و نظام است.

امام جمعه نور با تقدیر از حضور روزه‌داران در راهپیمایی حمایت از فلسطین در روز قدس امسال بیان داشت: امروز روز بین‌المللی قدس است و شما عرصه مجاهدت را به نمایش گذاشتید، زیرا هر اقدامی که باعث خشم صهیونیست‌ها شود عمل صالح و عبادت است.

باقرزاده ادامه داد: مسئله قدس مسئله فلسطین نیست بلکه مسئله جهان اسلام است و روز قدس هم روز اسلام و ما مطمئن هستیم اسراییل به پایان کارش نزدیک است.

وی افزود: مردم فلسطین راه خودشان را پیدا کردند، مقاومت‌ها درس ماندگار را در بین آنان ثبت و نهادینه کرد و می‌دانند تنها راه آزادی شریف، هوشیاری و مقاومت است.

انتهای ‌پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول