اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ موشکی سلمان ندسا:

تحرکات کلامی رژیم صهیونیستی هم با پاسخ دندان‌شکن همراه خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ موشکی سلمان ندسا گفت: رژیم صهیونیستی می‌داند اگر تحرک کوچکی علیه جمهوری اسلامی حتی از نظر کلامی هم داشته باشد پاسخ‌های دندان‌شکنی دریافت می‌کند و آمریکایی‌ها هم همین وضع را در خلیج فارس دارند.

تحرکات کلامی رژیم صهیونیستی هم با پاسخ دندان‌شکن همراه خواهد بود

عبدالرضا وجدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: ایران اسلامی در بحث بنیه علمی و دانش دفاعی به دستاوردهای خوبی رسیده است و اکثر این موفقیت‌ها نیز به خاطر اهداف صلح‌طلبانه و پیشگیرانه‌ای که دارد بوده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی صلح‌طلب است و جنگ‌طلب نیست و اساس کار ما ایجاد صلح و آرامش و بازدارندگی است.

فرمانده تیپ موشکی سلمان ندسا افزود: توان دفاعی ما در ابعاد مختلف به سمت بازدارندگی است و بحث انرژی هسته‌ای فقط در بحث استفاده از انرژی، برای مصارف درمانی و پزشکی مورد استفاده بوده و هدفی که استکبار جهانی در این زمینه دارد ایجاد انحراف ذهنی است.

وجدیان به توان موشکی جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: دشمن روی توان موشکی ایران اسلامی خیلی حساسیت دارد و توان موشکی ما نوعی بازدارندگی برای آنهاست.

وجدیان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی می‌داند اگر تحرک کوچکی علیه جمهوری اسلامی حتی از نظر کلامی هم داشته باشد پاسخ‌های دندان‌شکنی دریافت می‌کند و آمریکایی‌ها هم همین وضع را در خلیج فارس دارند.

وی خاطر نشان کرد: کلام اول و آخر را رهبر معظم انقلاب می‌زند و ما سرباز ایشان و نیروی تابع ولایت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

فرمانده تیپ موشکی سلمان ندسا با بیان اینکه تکلیف اسرائیل به‌زودی روشن می‌شود گفت: دولت‌های حوزه خلیج فارس نیز فهمیده‌اند که مردم در بیداری اسلامی علیه دیکتاتوری و استبداد بحرین، عربستان و کشورهایی که انسان فکر آن را نمی‌کرد، قیام کردند.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها به این نقطه واقف شده‌اند که پایان عمر آن‌ها است و ما شاهد خاورمیانه‌ای اسلامی خواهیم بود.

وجدیان خاطر نشان کرد: مرکز تحقیقات خاور نزدیک که در آمریکا است تحقیقاتی به‌ نام آخرالزمان اسرائیل را در موضوع اسرائیل انجام داده و گفته‌اند که تا سال 2025 کار اسرائیل تمام است، البته اکثر پیش‌بینی‌های این‌ها غلط است و ان‌شاءالله کار اسرائیل زودتر از اینها تمام است.

وجدیان گفت: اکثر مهاجرینی که به سرزمین‌های اشغالی آمده بودند در حال مهاجرت هستند و هر شب جلوی منزل نتانیاهو راهپیمایی است که نکند با ایران وارد جنگ شود و ما حاضر نیستیم کشته‌های این جنگ باشیم.

وجدیان به اجلاس عدم تعهد در ایران اشاره کرد و گفت: این اجلاس خود یک پیام برای امریکایی‌ها و برای دشمنان ما دارد زیرا اینها به دنبال این هستند تا ایران را منزوی نشان بدهند اما این اجلاس پاسخی به تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه ایران اسلامی است.

وی یادآور شد: بعضی از کشورها در قالب هیئت‌هایی که به ایران اسلامی آمده‌اند بیش از 200 نفر را همراه خود به این اجلاس آورده‌اند زیرا به ایران به عنوان یک گلوگاه سیاسی، اقتصادی، تاریخی، تمدنی و دینی نگاه می‌کنند.

وجدیان خاطر نشان کرد: پیام این اجلاس این است که ایران نه تنها منزوی نیست بلکه امروز حرف برای گفتن دارد و تلاش‌های خانم کلینتون برای جلوگیری از حضور بعضی از سران کشورها در این اجلاس با شکست روبرو شد.

وی یادآور شد: همه این‌ها نشان‌دهنده این است که ام‌القرای جهان اسلام با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری با تلاش جوانان ما به ثمر نشسته و ام‌القرای جهان اسلام شکل واقعی خودش را پیدا کرده است.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول