اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه بهبهان:

برگزاری اجلاس« نم» در ایران رژیم صهیونیستی را ذلیل کرد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بهبهان گفت: برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در ایران و سخنان روشنگرانه رهبری در افتتاحیه آن رژیم جعلی صهیونیستی را خوار و ذلیل کرد.

برگزاری اجلاس« نم» در ایران رژیم صهیونیستی را ذلیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران اظهار کرد: کشورهای بیگانه از جمله آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی در تلاش بودند تا با ناامن نشان دادن ایران، مانع از حضور مقامات و سران کشورها به این اجلاس در تهران شوند.

وی افزود: اما با حاضر شدن سران کشورهای بسیاری از نقاط مختلف دنیا و رضایت آنها از میزبانی، تمام نقشه‌های آنان نقش بر آب شده و شکست دیگری از ایران اسلامی خوردند.

امام جمعه بهبهان با بیان اینکه این اجلاس بزرگترین رویداد بین‌المللی ایران است، تصریح کرد: تمام دست‌اندرکاران اجلاس با نهایت تلاش خود باعث شدند اتفاقات بسیار خوبی در اذهان کشورهای مختلف ثبت شده و دیدهای احتمالی و منفی آنها نسبت به ایران حذف و چهره واقعی این کشور بزرگ را به آنها نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: موفقیتی که در این اجلاس نصیب ایران شد، تحقیر شدیدی برای دشمنان ما به خصوص رژیم صهیونیستی و حامیان آن بوده و کمر آنها شکست.

ابوعلی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو عدم تعهد گفت: مقام معظم رهبری مواضع روشنی از جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد و سخنان ایشان ختم کلام ملت ایران است.

وی ادامه داد: ما بارها و در صحنه‌های مختلف گفته‌ایم به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و آن را برای هیچ کس نیز نمی‌خواهیم و پیام و شعار خاورمیانه‌ای بدون سلاح هسته‌ای را سر داده‌ایم.

خطیب جمعه بهبهان تصریح کرد: اما در کنار این موضوع، داشتن دانش هسته‌ای و استفاده صلح‌آمیز از آن را حق همه کشورها و ایران اسلامی دانسته و بر حق مسلم خود نیز پافشاری کرده و ایستاده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کشورهای دنیا باید بدانند که ایران، به دنبال صلح بوده و از جنگ و اختلاف دوری کرده و همه کشورها را نیز به این امر دعوت می‌کند، اما از حقوق خود نیز صرفنظر نکرده و مانند دیگر کشورها حقوق خود را حفظ کرده و از آنها چشم‌پوشی نمی‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول