اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت زاکانی از دیدار نمایندگان مجلس با نصرالله

کسی که به رژیم صهیونیستی سیلی زد آیت‌الله خامنه‌ای است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سیدحسن نصرالله در دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس در واکنش به درخواست بوسیدن دست وی به دلیل سیلی زدن به رژیم صهیونیستی گفت، کسی که به رژیم صهیونیستی سیلی زد مقام معظم رهبری است.

کسی که به رژیم صهیونیستی سیلی زد آیت‌الله خامنه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا زاکانی صبح امروز در دوره آموزشی تشکیلاتی شهید رجب بیگی ویژه مسئولان و اعضا شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور که در محل سالن کوثر دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: لیست سیلی ‌خوردگان صحنه تقابل با امام در طول این 34 سال بلندبالاتر هم شده است، به‌ عنوان مثال کسانی که جزو انقلاب نبودند اما به واسطه طمعی همراه با انقلاب شد که این افراد جزو ریزش‌ها بوده و به این لیست افزوده شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: امروز کسانی هم که در مقابل انقلاب جبهه ضد انقلاب را تشکیل می‌دهند در همین لیست قرار می‌گیرند.

زاکانی در ادامه با اشاره به وحدت با نگاه ایجاد جبهه‌ای واحد در مقابل رقبا و منافقان و توطئه‌ها پس از انقلاب، اظهار کرد: در حقیقت یکی از توطئه‌ها که از همان ابتدا شروع شد در دولت بازرگان بود که وی گفت انقلاب به آخر خط رسیده است و مردم در خانه خود بنشینند و بقیه کارها را به دولت واگذار کنند، این در حالی بود که حضرت امام (ره) گفته بود مردم به صحنه بیایند، پس شاهدیم که از دل این دولت موقت رگه‌های انحراف برای به انحراف کشیدن انقلاب اسلامی بیرون آمد.

وی افزود: در زمانی که دانشجویان در حرکتی لانه جاسوسی را تسخیر کردند، ابهت آمریکا را شکستند و این انقلاب نسبت به انقلاب اول بزرگ‌تر شد.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر ویژگی قاطعیت و موضع‌های قاطع همیشگی حضرت امام (ره) گفت: یکی از ویژگی‌های بارز امام (ره) قاطعیت ایشان بود چرا که همیشه از موضعی قاطع ورود پیدا می‌کردند و این به سبب فهم حقیقت عالم و درک حق بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت امام برای همگان درس بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

اگر بسیج نبود سرنوشت جنگ به گونه دیگری رقم می‌خورد

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بسیج در جنگ تحمیلی و به پیروزی رساندن آن گفت: اگر بسیج نبود سرنوشت جنگ به گونه دیگری رقم می‌خورد و حتی شاید پیش‌بینی آنها که می‌گفتند در 7 الی 10 روز تهران را می‌گیریم نیز با کمی تغییر محقق می‌شد.

زاکانی با اشاره به این مطلب که حضرت امام (ره) شهادت‌طلبی را همواره به ما یاد داده است، اظهار داشت: اینکه امام می‌فرمود این پیروزی‌ها کار خداست و در زمان پیروزی خرمشهر هم فرمودند خدا خرمشهر را آزاد کرد به این خاطر بود که خداوند متعال در قالب الطاف الهی رعب و وحشت را در دل عراقی‌ها انداخت و سبب سقوط دشمن شد و این‌گونه است که امام (ره) حقیقت را درک می‌کنند و می‌گویند همه اینها کار خداست.

نقش مقام معظم رهبری در جنگ تحمیلی نقش بسیار ویژه‌ای بود

وی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در زمان دفاع مقدس، گفت: نقش مقام معظم رهبری در جنگ تحمیلی نقش بسیار ویژه‌ای است چرا که ایشان در همان روزی‌های ابتدایی جنگ به منطقه آمده و در همه زمان حمایت‌های خود را از رزمند‌گان جنگ اعلام داشتند و در دوران پایانی جنگ هم ایشان دوباره آمدند و به همه روحیه بخشیدند و به همین خاطر بود که همه می‌گفتند آقا نجات بخش شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با نقش مقام معظم رهبری در دوران پس از دفاع مقدس اظهار کرد: در 20 شهریورماه سال 80 یا همان 11 سپتامبر حادثه برج‌های دوقلو اتفاق افتاد، در واقع این قدرت‌ها و مستکبران به دنبال آن بودند که کشورهای خاورمیانه را تغییر داده و خاورمیانه جدیدی بسازند اما نتوانستند و سپس در سال 2006 نیز مسئله خاورمیانه جدید را مطرح کرده و بر روی خاورمیانه کوچک کار خود را آغاز کرده که در ابتدا هم برای شروع به لبنان حمله کردند.

وی افزود: در سال 2008 میلادی نیز به غزه حمله کردند و سپس در زمانی که می‌خواست اوباما روی کار آید پیش از آن بوش ایران را تهدید کرد، البته آقا نیز در سال 84 در سفر به همدان آنها را تهدید کردند و گفتند هر کس که کشور را مورد تعرض قرار دهد، پس از مسئولیت هم ما با او کار داریم.  

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، افزود: این جریانات ادامه می‌یابد تا سال 2011 که موج بیداری اسلامی نیز شکل می‌گیرد، در تمام اینها نقش ممتاز مقام معظم رهبری بسیار برجسته است.

زاکانی در ادامه به ذکر خاطره‌ای از دیدار سیدحسن نصرالله با مقام معظم رهبری پرداخت و ادامه داد: در یکی از دیدارهایی که سیدحسن با رهبر معظم انقلاب داشت،‌ وی از مشکلات زیاد و طاقت فرسایی که حزب‌الله با آن رو به ‌رو بود سخن گفت که در همین حال آقا گفتند که شما هیچ راهی جز مقاومت و ایستادگی ندارید، پس مقاومت و ایستادگی کنید.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: هم‌چنین زمانی که چند نماینده مجلس به دیدار سیدحسن نصرالله می‌روند وقتی می‌گویند که می‌خواهیم دست شما را به‌ عنوان کسی که به اسرائیل سیلی زد ببوسیم، سیدحسن می‌گوید کسی که به اسرائیل سیلی زده است پیش شماست چرا که او رهبر معظم انقلاب است نه بنده.

باید از سکوت مقام معظم رهبری هم درس بگیریم

وی در بخش پایانی سخنانش با بیان این مطلب که باید از سکوت مقام معظم رهبری هم درس و ملاک بگیریم، گفت: در دوم خرداد سال 83 پیش از پیروزی احمدی‌نژاد، اندیشه آنها را نسبت به تهدیدات نظامی دشمنان مشاهده کنید، زمانی که سردار ذوالقدر که در آن زمان جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود گفت ما دستمان بلند است، آنها در بوق و کرنا کردند که ما جنگ طلب هستیم در حالی که در آن سال آقا حرفی به میان نیاوردند، در سال بعد که اصولگرایان پیروز شدند آقا در سفر به همدان به تهدیدات دشمنان پاسخ داد و ایشان تهدید کردند که شما در هر نقطه‌ای از جهان که باشید شما را تهدید می‌کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی و دانشجویان به گونه‌ای با ملاک عمل کنند که خواست‌های مقام معظم رهبری محقق شود، خاطرنشان کرد: اگر امروز می‌خواهید که موفق باشید باید با ملاک حرکت کنید.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول