اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دنا:

رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دنا گفت: حضور یکپارچه مردم در روز قدس نشان از این دارد که رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، حجت‌الاسلام محمدمهدی قاسم‌زاده صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در شهر سی‌سخت عنوان کرد: فطر به معنای بازگشت انسان به روزی است که پاک بوده چرا که هر انسانی پاک به دنیا می‌آید.

قاسم‌زاده با اشاره به روایتی از امام علی (ع) افزود: هر روزی که بشر در آن گناه نکند آن روز عید است و اگر رحمتی از جانب خدای متعال نصیب انسان شود آن روز عید است و آن امام بزرگوار در ارتباط با عید فطر می‌فرماید: " امروز روز عید کسی است که خدای متعال روزه و نماز و عبادت او را پذیرفته است".

وی اظهار کرد: امیر المومنین(ع) می‌فرماید: " ای مردم امروز نیکوکاران پاداش می‌گیرند و گنهکاران مایوس می‌‌شوند و فردا خداوند عده‌ای را وارد بهشت می‌کند و عده‌ای را وارد جهنم و در این روز عده‌ای موفق به دریافت پاداش الهی می‌شوند".

خطیب نماز عید فطر دنا بیان کرد: در این روز فرشتگان بشارت به نمازگزاران می‌دهند که گناهان گذشته شما آمرزیده شد و باید به گذشته خود بنگریم که چه کار کردیم و چه اندوخته‌ای داریم.

وی عافیت و تندرستی در این ماه را از الطاف خداوند متعال برشمرد و گفت: در این روز و این ماه مبارک از خدای متعال پاداش مادی نمی‌خواهیم بلکه پاداش معنوی را طلب می‌کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دنا گفت: خداوند زکات را مقدم بر نماز داشته و شرط قبولی نماز دادن زکات و فطریه است و تا مال انسان پاک نشود پاک نخواهد شد و اگر بدانیم لقمه حرام چه تاثیری در زندگی دارد خود را مقید به پرداخت زکات خواهیم کرد.

وی افزود: عبادات فصلی نبوده و فقط مربوط به ماه رمضان نیست بلکه همیشه باید در صحنه باشیم و فقرا و محرومین را از یاد نبریم.

امام جمعه دنا با تقدیر از همه کسانی که در راهپیمایی روز قدس حماسه آفریدند و با دهان روزه به وظیفه شرعی خود عمل کردند و در صف مقدم جبهه روز قدس حاضر شدند، عنوان کرد: این حضور و یکپارچگی نشان از آن دارد که رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

قاسم‌زاده از جمعیت هلال‌احمر شهرستان دنا نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت کمک به مردم زلزله‌زده آذربایجان که با توجه به جمعیت این شهرستان بیشترین کمک را داشته‌اند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول