اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیل‌گر مسائل دینی و سیاسی:

صهیونیست خطرناک‌ترین دشمن مسلمانان است

خبرگزاری فارس: تحلیل‌گر مسائل دینی و سیاسی گفت: صهیونیست در تمامی زمان‌ها یکی از خطرناک‌ترین دشمنان دین و مسلمانان بوده و همچنان نیز هست.

صهیونیست خطرناک‌ترین دشمن مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین علی مولایی ظهر امروز در طرح ولایت بسیج دانشجویی استان قزوین که در دانشگاه‌ بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: بزرگ‌ترین دغدغه‌ مؤمنان عاقبت به خیری است اما موانعی در مقابل رسیدن به مقصد قرار دارد و تا این موانع برطرف نشوند، همچنان عاقبت به خیری دغدغه اصلی مؤمنان خواهد بود.

وی ادامه داد: موانعی که ما را از مقصد باز می‌دارند را می‌توان دشمن خواند و هیچ دشمنی بالاتر از آن کسی نیست که ما را از خدا باز می‌دارد، از این رو دشمن‌شناسی یک مسئله مهم است، تا بتوانیم موانع را در مسیر رسیدن به خدا پشت‌ سر گذاشته و به مقصد برسیم.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: دشمن از منظر قرآن به چند بخش تقسیم می‌شود که مهم‌ترین و بزرگ‌ترین آن‌ها نفس اماره است، شیطان دومین دشمن انسان از نظر قرآن به حساب است و بعضی از همسران و فرزندان نیز به تعبیر قرآن می‌توانند به دشمن انسان تبدیل شوند.

مولایی اضافه کرد: همسران و فرزندانی که همواره درخواست‌های خارج از عهده همسر داشته و توجه به منبع درآمد همسر ندارند نیز می‌توانند دشمن انسان لقب بگیرند.

تحلیل‌گر مسائل دینی و سیاسی تأکید کرد: قرآن کریم خطرناک‌ترین دشمن‌ها را صهیونیست‌‌ها و مشرکین می‌داند و هدف اصلی این دشمنان خارج کردن مؤمنان از دینشان عنوان شده است.

مولایی با بیان روایاتی از پیامبر و حضرت علی (ع) تصریح کرد: طبق فرمایش پیامبر بدترین دشمن انسان نفسی است که در بین دو پهلوی شما وجود دارد، همچنین حضرت علی (ع) در‌ این باره می‌فرماید، دشمنان و دوستان شما سه گروه هستند، دشمنان دوستان شما جزو دشمنانتان محسوب می‌شوند و دشمن دشمن شما از جمله دوستان یک فرد به حساب می‌آید.

این استاد دانشگاه اذعان کرد: از 44 رئیس جمهور آمریکا 42 تن از آن‌ها یهودی بودند که آن‌‌ دو رئیس جمهوری را که برخلاف رئیس جمهور‌های دیگر یهودی نبودند، ترور کردند.

مولایی با اشاره به نژاد‌پرستی صهیونیست‌ها عنوان کرد: هنگامی‌که صهیونیست‌ها در فلسطین ساکن شدند، از وحدانیت خارج گشته، راه نژادپرستی را در پیش گرفتند و خود را بهترین‌ نژاد لقب می‌دادند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها با پیامبران برخورد مناسبی نداشته‌اند، اغلب پیامبران را یا می‌کشتند و یا تکذیب می‌کردند.

پژوهشگر مسائل دینی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها برای از بین بردن دین مسیح نیز اقدامات بسیاری انجام دادند که از آن جمله می‌توان به شائون اشاره کرد که به قتل و عام مردم مسیحی پرداخت ولی موفق به از بین بردن دین آن‌ها نشد، از این رو به جنگ نرم روی آورد و به عنوان مسیحی وارد جمع حواریون شد، زمانی که حواریون نسبت به این اقدام آگاه شدند، یک به یک سر به نیست گشته و شائون توانست خود را بر مسیحیان مسلط کند.

مولایی افزود: شائون پس از به قدرت رسیدن تمامی اناجیل در بازار را جمع‌آوری و انجیلی با تفسیر خود به مردم ارائه داد از این رو انجیل هم‌اکنون به تفسیر شائون وجود دارد.

این استاد دانشگاه اظهار کرد: تنها کسانی که شائون موفق به محو کردن آنها نشد، پیامبر اکرم (ص) و 12 جانشین ایشان بودند زیرا به قدری در تورات و انجیل از این عزیزان به نیکی یاد شده بود که شائون نتوانست آن را از بین ببرد.

مولایی ادامه داد: صهیونیست‌ها سه برنامه را برای از بین بردن اسلام به کار گرفتند که از جمله آن‌ها ترور، ایجاد استحکامات و نفوذ است و این فرقه برای از بین بردن اسلام دست به ترور شخصیت‌های اسلامی زدند که خوشبختانه توفیق زیادی در این زمینه به دست نیاوردند.

تحلیل‌گر مسائل دینی و سیاسی تصریح کرد: طبق آیه قرآن همواره خطرناک‌ترین دشمن مسلمانان صهیونیست‌ها هستند و در تمام طول تاریخ نیز مقابل اسلام ایستاده و هدفشان خارج کردن مسلمانان از دین است.

مولایی تأکید کرد: علت اصلی بقای انقلاب اسلامی ایران این است که مردم ایران اهل کوفه نبوده و به شعارهای خود عمل کرده‌اند.

در پایان این نشست دانشجویان با طرح سئوال‌هایی در زمینه‌های مهدویت، اسلام شناسی، صهیونیست و .... این جلسه را خاتمه دادند.

لازم به ذکر است، طرح ولایت با حضور اساتید مطرح کشوری و همچنین دانشجویانی از دانشگاه‌های سراسر استان قزوین به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین برای چهارمین سال متوالی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول