اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاردار سابق ایران در لبنان:

حمله جبهه کفر به سوریه باتلاق مرگ رژیم صهیونیستی است/عربستان و ترکیه در مسیر اسلام آمریکایی

خبرگزاری فارس: کاردار سابق ایران در لبنان گفت: حمله جبهه کفر و نظام استکباری به کشور سوریه باتلاق مرگ رژیم صهیونیستی خواهد بود و این رژیم جعلی را به کام مرگ خواهد برد.

حمله جبهه کفر به سوریه باتلاق مرگ رژیم صهیونیستی است/عربستان و ترکیه در مسیر اسلام آمریکایی

سید هادی افقهی امروز درحاشیه سفر به اردبیل به مناسبت روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تنها کشور عربی که امروز در برابر رژیم صهیونیسم قد خم نکرده است کشور سوریه است که به رغم تمام تهدید‌ها و فشارها دست از مقاومت برنداشته و کوچکترین باجی را نیز به رژیم صهیونیستی نداده است.

وی خاطرنشان کرد: بشار اسد به رغم تمام تهدیدات و مذاکرات پشت پرده برای قطع رابطه با ایران و حزب‌الله ذره‌ای از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده و امروز نیز تاوان همین مقاومت و پایبندی به اصول را می‌دهد.

کاردار سابق ایران در لبنان با یادآوری اینکه کشور همسایه ترکیه امروز تا خرخره در باتلاق فزون‌طلبی غرب فرو رفته است، گفت:‌ کشور ترکیه و عربستان در مسیر اسلام امریکایی گام برمی‌دارند چرا که به فرموده امام راحل اسلام امریکایی اسلام بی‌خاصیتی است که در دست رژیم صهیونیستی و امریکا به ملعبه سکوت و کشتار تبدیل شده است.

افقهی با اشاره به اینکه اردوغان امروز در خاک ترکیه به رغم ادعای اسلامی بودن هزاران عنصر تروریستی آموزش داده و رهسپار سوریه می‌کند، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس یادآور شد: بشار اسد امروز تاوان جرم مقابله با رژیم صهیونیستی و دفاع از مقاومت و حماس را پس می‌دهد و بارها اعلام کرده است که هرگز حاضر نیست از این خط و خطوط عقب‌نشینی کند.

این مسئول هرگونه حمله مستقیم به سوریه را شعله‌ور شدن جنگ و ناامنی در منطقه توصیف کرد و افزود: اگر امروز عربستان،‌ قطر و ترکیه از تروریست‌ها علیه سوریه حمایت می‌کنند باید متوجه باشند که جنگ غرب با سوریه کل منطقه را به آتش می‌کشد.

عضو جمعیت دفاع از فلسطین عنوان کرد: رژیم صهیونیستی علاوه بر موج فشارهای بیرونی در نابسامانی اقتصادی، روانی، اجتماعی و سیاسی به سر می‌برد به طوری که جوانان این کشور بارها به نتانیاهو اعلام کرده‌اند دست از جنگ‌افروزی برداشته و بیشتر به فکر اصلاح اقتصاد داخلی باشد.

افقهی با یادآوری اینکه تاکنون در کشور جعلی صهیونیسم 21 نفر دست به خود‌سوزی زده‌اند، بیان داشت: همه این اوضاع و احوال نشان می‌دهد که نه تنها رژیم صهیونیستی در باتلاق مشکلات اقتصادی گرفتار آمده بلکه هم‌پیمانان او نیز در جنبش وال استریت و نابسامانی‌های داخلی خود گرفتار شده‌اند و دیگر نه راه پس دارند و نه راه پیش.

وی به سخنان بیهوده سران رژیم صهیونیست در حمله به ایران اشاره کرد و افزود: کشور جعلی که نتواند بحران داخلی خود را مهار کند مدعی جنگ با ایران است در حالی که اگر دست به این نابخردی بزند در کمتر از یک ساعت هستی نابکار خود را برباد رفته خواهد دید.

کارشناس مسائل سیاسی از حکام وابسته منطقه به عنوان حامیان رژیم صهیونیستی یاد کرد و ادامه داد: ملک عبدالله خائن بعد از به تعلیق در‌آوردن سوریه از اتحادیه اعراب با تشکیل جلسه اضطراری سران کشورهای اسلامی سیاست چند‌گانه‌ای را در پیش گرفته تا نوکر صفتی خود را به امریکا نشان دهد.

افقهی به خبرنگار فارس تصریح کرد:‌ این کشور بعد از افتضاح در حمایت مالی از جنگ غزه و حزب‌الله به نفع رژیم صهیونیستی در یک شاهکار جدید تمام هزینه‌های جنگ غرب به سوریه را متقبل شده تا جلوی آزادیخواهی جهان اسلام را بگیرد.

این مسئول گفت:‌ عربستان که امروز با تنش‌های داخلی و نابسامانی‌های بین‌المللی روبرو است مدعی حمایت از رژیم صهیونیستی شده و به غلام حلقه به گوش امریکا در منطقه بدل شده است.

عربستان شیشه عمر آمریکاست

استاد دانشگاه‌های کشور در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: عربستان شیشه عمر امریکا است چرا که انبار نفتی امریکا و اروپا در این کشور واقع شده و روزانه بیش از 10 میلیون بشکه نفت را به اروپا صادر می‌کند.

افقهی تاکید کرد: هر جنایتی که عربستان در منطقه انجام می‌دهد به ویژه کشتار بحرین و سرکوب داخلی، رسانه‌های غرب اقدام به سانسور آن کرده و از فشار افکار عمومی می‌کاهد.

وی به ادعای دروغین و خنده‌آور امریکا به عنوان مدافع دموکراسی و حقوق بشر اشاره کرد و افزود: امریکایی که دو بار علیه ژاپن بمب اتمی استفاده کرده و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم منطقه چنگالش آلوده شده است امروز شعار طرفداری از حق و حقیقت را می‌دهد.

کاردار سابق ایران در لبنان در خصوص اقدام عملی علیه رژیم صهیونیسم یادآور شد: ما در قالب سه اتاق جنگ سخت، نیمه‌سخت و نرم می‌توانیم بر دشمنان غلبه کنیم که در جنگ سخت موشک‌های ما آماده نشانه گرفتن قلب تلاویو هستند تا در صورتی که رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند آنجا را نشانه بگیرند.

افقهی خاطرنشان کرد: ما باید در جنگ نیمه‌سخت و هوشمند نیز اهداف انحراف سیاسی و تحریم اقتصادی را علیه رژیم صهیونیستی در پیش بگیریم تا سیاست‌گذاری دشمن در این عرصه نیز بی‌ثمر باشد.

این مدرس دانشگاه در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت: اتاق سوم جنگ ما علیه صهیونیسم در حوزه جنگ نرم است که می‌توانیم با اقدامات مناسب اعتقادی، ارزشی و اجتماعی تحرکات رژیم صهیونیستی را محدود کنیم.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول