اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

ترس از وحدت، علت دخالت‌ صهیونیست‌ها در منطقه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیدار با اشاره به دخالت آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در امور داخلی سوریه اضافه کرد: یکی از علل این دخالت‌ها ترس این دو کشور از وحدت به وجود آمده در منطقه است.

ترس از وحدت، علت دخالت‌ صهیونیست‌ها در منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌‌الاسلام طهماسبی ظهر امروز در جمع مردم قیدار با اشاره به وضعیت به وجود آمده در شمال‌غرب بر کمک به مردم این مناطق تاکید کرد.

وی در ادامه ضمن تسلیت به خانواده‌های داغ‌دیده آذربایجان از مردم خواست نسبت به امدادرسانی به مردم این استان از قبیل کمک‌های نقدی و غیرنقدی اقدام کنند.

امام جمعه قیدار در ادامه با اشاره با تبریک فرار رسیدن عید سعید فطر به حفظ روحیه رمضانی در سایر ماه‌های سال تاکید کرد و از مردم خواست این روحیه خود را در دیگر ماه‌های سال نیز حفظ کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز مسجد اضافه کرد: 31 مرداد ماه سالروز به آتش کشیده شدن مسجد‌الاقصی توسط رژیم اشغالگر قدس به عنوان روز مساجد نام‌گذاری شده است.

طهماسبی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در سرزمین‌های اشغالی اضافه کرد: این رژیم با انجام اعمال وحشیانه جنایات بسیاری را در مناطق اشغالی انجام می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به دشمنی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس با مساجد اضافه کرد: این دو کشور با مساجد که به عنوان سنگر دینی مسلمانان است، مشکل دارند.

امام جمعه قیدار همچنین با اشاره به دخالت آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در امور داخلی سوریه اضافه کرد: یکی از علل این دخالت‌ها ترس این دو کشور از وحدت به وجود آمده در منطقه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مقابله ملت ایران به قدرت‌های استکباری اضافه کرد: ملت ایران در مبارزه با این قدرت‌ها هیچ‌گونه تردیدی به خود راه نمی‌دهند.

طهماسبی با اشاره به پیروی ملت ایران از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری اضافه کرد: مردم ایران همواره پشتیبان و پیرو ولایت فقیه بوده‌اند و این موضوع یکی از رموز موفقیت کشور است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول