اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

اجلاس تهران خواب صهیونیست‌ها را آشفته کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: قبول دعوت جمهوری اسلامی ایران و حضور سران کشورهای مختلف در تهران برای شرکت در اجلاس غیر متعهدها خواب استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را آشفته کرده است.

اجلاس تهران خواب صهیونیست‌ها را آشفته کرده است

حجت‌الاسلام سید محمود نبویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: با نگاهی به عملیات جنگ روانی غربی‌ها علیه افغانستان و عراق، پیش و پس از حمله به این کشورها می‌توانیم طرح و نقشه شوم غربی‌ها را به خوبی پیش‌بینی و رصد کنیم.

وی تصریح کرد: آنها ابتدا با دروغ‌پراکنی و انتشار اخبار غیر واقعی حکومت‌های این کشورها را متهم کردند، به عنوان مثال دروغ بزرگ دست‌یابی عراق به بمب اتم پیش از حمله آمریکا به این کشور منتشر شد.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: غربی‌ها با این ترفند رابطه عراق و افغانستان را با دیگران قطع و شرایط را برای حمله و تسخیر این کشورها را فراهم کردند.

نبویان بیان داشت: همین حربه را هم آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان اروپایی آنها علیه ایران در پیش گرفته و پروژه ایران هراسی را کلید زدند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران که از نظامی مردمی و حکومتی دموکراتیک دینی برخوردار است، با هدایت‌های مدبرانه رهبری معظم انقلاب این توطئه را خنثی کرده و امروز شاهد قبول دعوت سران بیش از 120 کشور برای حضور در اجلاس غیر متعهدها در تهران هستیم.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت تاکید کرد: وقتی این تعداد کشور به دعوت یک دولت پاسخ مثبت داده و از سوی دیگر کشوری مجوز برگزاری اجلاس بسیار مهمی چون غیر متعهدها را کسب می‌کند، در حقیقت پیام‌های مهمی را به دشمنان خود مخابره کرده است.

نبویان تصریح کرد: امروز شکست پروژه ایران هراسی غربی‌ها بیش از گذشته ملموس و آشکار شده و از این بابت خواب سران رژیم منفور صهیونیستی که دشمن شماره یک جهان اسلام به شمار می‌آید، آشفته شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امیدواریم دشمنان اسلام و انقلاب این پیام مهم را درک کرده و دست از لج‌بازی و دشمنی با ملت قدرتمند ایران بردارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول