اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استانداری که خودش را رسانه‌ای‌تر از رسانه‌ای‌ها می‌داند

صابری: ماهانه یک جلسه عام و باز با مطبوعات خواهم داشت

خبرگزاری فارس: استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاملا رسانه‌ای هستم و ماهانه یک جلسه عام و باز رسانه‌ای با مطبوعات خواهم داشت.

صابری: ماهانه یک جلسه عام و باز با مطبوعات خواهم داشت

سید حسین صابری عصر امروز در پایان نخستین نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست وی و در نخستین روز کاری صورت گرفت در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به سؤالی مبنی بر ارتباط خود با رسانه‌ها گفت: من از شما اصحاب رسانه رسانه‌ای‌تر هستم.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان انتظارات خود از اهالی رسانه تصریح کرد: تنها سه چیز از رسانه‌ها می‌خواهم که عبارت است از صداقت، شجاعت و امانت‌داری.

صابری در پاسخ به این سؤال که به جز این موارد چه انتظار دیگری می‌توان از اهالی رسانه داشت، افزود: همه عالم در این سه کلمه خلاصه می‌شود و من انتظار دیگری از آن‌ها نمی‌توانم داشته باشم.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد از چگونگی نشست‌ها و ارتباطات خود با اصحاب رسانه سخن به میان آورد و گفت: ماهانه و به صورت مرتب یک جلسه کاملا باز و عام با رسانه‌ها خواهم داشت.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول