اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین زهرا:

انعکاس دستاورد‌های دولت از وظایف رسانه‌ها است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: انعکاس دستاورد‌های دولت از وظایف بسیار مهم رسانه‌ها به شمار می‌رود.

انعکاس دستاورد‌های دولت از وظایف رسانه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، مصطفی شاه‌محمدی صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولان و متولیان اجرایی شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز در پناه تلاش‌ها و جهاد گسترده ملت و مسئولان توانسته به اوج سربلندی‌ها و افتخارات خود در جهان دست‌یافته و الگویی ارزشمند برای پیشرفت کشور‌های منطقه باشد.

وی با بیان اینکه متولیان و دست‌اندرکاران باید از تمام دغدغه‌ها و ظرفیت‌های بالقوه خویش برای خدمت‌رسانی بی‌منت به ملت و به‌ویژه افراد آسیب‌دیده استفاده کنند، افزود: دشمنان امروز در پی آن هستند تا مردم و جوانان را از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مأیوس و بدبین کنند اما هوشیاری و ذکاوت ملت ایران تمام دسیسه‌های این‌چنینی استکبار را از بین می‌برد.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه از ابتدای دولت نهم تا‌کنون خدمات ارزشمند و چشم‌گیری در این شهرستان در عرصه‌های کلان عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و عرصه‌های هجرت انجام شده است، تصریح کرد: تمام فعالیت‌ها و اقدامات دولت در این شهرستان بر محور توسعه، تولید و کمک به بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعتی بوده است.

شاه‌محمدی با بیان اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی قدردان همیشگی دستاورد‌های انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تا‌کنون است، عنوان کرد: حجم عظیم کار‌ها و اقدامات عمرانی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیانگر این مسئله بوده که دغدغه متولیان و کارگزاران نظام اسلامی خدمت به اقشار مختلف جامعه و به‌ویژه نیازمندان و روستائیان است.

وی انعکاس صحیح و به‌هنگام دستاورد‌ها و فعالیت‌های مجموعه دولت در استان‌ها و بخش‌های گوناگون را از وظایفی دانست که رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی باید در ایام سال بدان توجه کنند و اظهار کرد: توسعه، رونق و تعالی کشور در عرصه‌های سازندگی و طرح‌های جهادی از جمله حرکت‌هایی بوده که دولت‌های نهم و دهم به آن توجه داشته و بر مبانی آن سیاست‌های خود را تدوین می‌کردند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: باید همچنان با صبر و استقامت در مسیر رشد همه‌جانبه کشور قدم برداریم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول