اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

افول رسانه‌ای غرب بیانگر وحشت آنها از دستاورد‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: افول رسانه‌ای غرب امروز بیانگر وحشت آنها از دستاورد‌های اسلامی است.

افول رسانه‌ای غرب بیانگر وحشت آنها از دستاورد‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، احد احمدی صبح امروز در دیدار با تعدادی از رزمندگان شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه توطئه و تحریم دشمنان هیچ‌گاه نمی‌تواند ایران اسلامی را از مسیر اصلی رشد و اقتدار منحرف کند، اظهار کرد: ایستادگی و صبر انقلابی مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار ایران اسلامی در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های بین‌‌المللی شکننده هیمنه و قدرت پوشالی استکبار و هم‌پیمانانش بوده است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز نماد و کانون اصلی مبارزه با جهان‌خواران و حکومت‌های مستبد است، افزود: اعتماد و وفاداری ملت به آرمان‌های شهدا و رزمندگان عامل اصلی بقا و دوام پایه‌های اعتقادی نظام در طول سی و سه سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه شهدا مظهر و نماد دین‌داری و خضوع در برابر عظمت الهی بودند، تصریح کرد: انسان‌ها تنها زمانی می‌توانند به خداوند متعال و مقام قرب نزدیک شوند که دست از دنیا کشیده و نسبت به جنبه‌های معنوی توجه خاص‌تری داشته باشند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به برخی از جوسازی‌ها از سوی رسانه‌های بیگانه علیه دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد: اینگونه تحرکات رسانه‌ای دشمنان بیانگر این واقعیت بسیار بزرگ و انکارناپذیر است که آنها امروز در اوج انزوا و گوشه‌گیری به سر برده و از هیمنه و عظمت والای انقلاب اسلامی ایران در تمام زمینه‌ها وحشت دارند.

احمدی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان پاک و ولایت‌مدار ایران اسلامی امروز پایبند‌ترین نسل به ارزش‌های جاوید و ماندگار دفاع مقدس هستند، تصریح کرد: غرب و به‌ویژه استکبار در تلاش است تا جوانان کشور را نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های شهدای دفاع مقدس بی‌تفاوت و کم احساس کند، اما قطعا این آرزوی بیگانگان در هیچ زمانی به واقعیت نمی‌پیوندد و آنان از صحنه خارج می‌شوند.

وی لزوم توسعه برنامه‌های فرهنگی و اخلاقی را از برنامه‌ها و وظایف خطیری دانست که بر عهده مسئولان و متولیان امور فرهنگی قرار دارد و تشریح کرد: لازم است تا ضمن برنامه‌ریزی و ایجاد فضاهای مساعد و مطلوب برای اقشار نوجوانان، دانش‌آموزان و جوانان میزان سوق‌یافتگی آنان به سوی جنبه‌های معنوی را افزایش داده و سبب اعتلای دین مبین اسلام شویم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول