اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رسانه‌های داخلی در اجلاس غیر متعهدها به وظیفه خود به خوبی عمل کردند

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رسانه‌های استکبار قصد بایکوت خبری اجلاس غیر متعهدها در تهران را داشتند، گفت: رسانه‌های داخلی با ایجاد یک موج خبری فراگیر و گسترده، تمام نقشه‌های آنها را نقش بر آب کردند.

رسانه‌های داخلی در اجلاس غیر متعهدها به وظیفه خود به خوبی عمل کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد سیدمحمد حسینی صبح امروز در بدو ورود به شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران در خصوص اجلاس تهران گفت: رسانه‌های کشور در بخش‌های مختلف نوشتاری، دیداری، شنیداری این همایش را به بهترین شکل ممکن پوشش خبری دادند و با اطلاع‌رسانی دقیق، مستمر، جامع و به موقع برنامه‌ها و سخنرانی‌های اجلاس، ترفندهای رسانه‌ای استکبار جهانی برای بایکوت خبری این رویداد مهم بین‌المللی را نقش بر آب کردند.

وی افزود: مطبوعات و رسانه‌های کشور عملکرد بسیار مناسب و قابل تحسینی در زمینه پوشش خبری و تصویری این همایش مهم بین‌المللی در عرصه ملی و جهانی داشتند.

حسینی خاطرنشان کرد: حضور کامل و جامع خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران در محل اجلاس و انعکاس لحظه‌ای اخبار و تصاویر این گردهمایی بزرگ بین‌المللی موجب شد که تمام اخبار رسانه‌های جهانی در این مدت به طور کامل تحت‌الشعاع این رویداد بزرگ بین‌المللی قرار بگیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از عملکرد قابل توجه و تحسین برانگیز رسانه‌های کشور در این زمینه یادآور شد: غول‌های رسانه‌ای استکبار قصد داشتند، ضمن بایکوت خبری این اجلاس جهانی، مانع از اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار آن در سطح جهان شوند، تا از این طریق ناتوانی و ضعف ایران اسلامی برای مشارکت فعال در معادلات بین‌المللی را نشان دهند، اما حضور به موقع رسانه‌های داخلی باعث شد تمام نقشه‌های آنها نقش بر آب شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به رغم تمام تلاش‌ها و فعالیت‌های مغرضانه استکبار جهانی، رسانه‌های داخلی با ایجاد یک موج خبری فراگیر و گسترده، تمام برنامه‌ها و ترفندهای دشمنان انقلاب و اسلام را درهم شکسته و با یک حرکت منسجم و هوشمندانه علاوه بر اطلاع‌رسانی دقیق و موثر از روند برگزاری اجلاس، اخبار و تصاویر این رویداد بین‌المللی را در صدر اخبار جهان قرار دادند.

لازم به ذکر است، وزیر ارشاد به منظور شرکت در همایش ملی علامه سیدجعفر شهیدی در بروجرد به این شهرستان سفر کرده است.

همایش ملی و جایزه ادبی دکتر شهیدی امروز و فردا در بروجرد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول