اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران:

همایش «قرآن و رسانه» در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام آمادگی برای میزبانی همایش «قرآن و رسانه» در سال آینده، گفت: همایش «قرآن و رسانه» به صورت استانی برگزار می‌شود.

همایش «قرآن و رسانه» در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، سعید قربانی بعدازظهر امروز در همایش «قرآن و رسانه» شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه قرآن به عنوان معجزه پیامبر گرامی اسلام در مسیر سعادتمندی انسان است، گفت: تدبیر در قرآن کریم برای انسان تحول و پویایی را به وجود می‌آورد.

مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، افزود: کسب رتبه برتر قرآنی کشور توسط دارالقرآن اداره کل تبلیغات استانی مازندران با تلاش فعالان قرآنی، مدیران و مربیان به دست آمده است.

مشاور قرآنی استاندار مازندران از فعالیت آموزشی، تبلیغی و ترویجی توسط بیش از 300 مؤسسه و خانه قرآن در مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه آموزشی و کیفی و کمی فعالیت‌های قرآنی با طرح‌های مختلف ابلاغی و ابتکاری در دستور کار ما قرار دارد.

قربانی بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای اهداف قرآنی تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها با توجه به رسالت خود می‌توانند در مسیر فعالیت‌های قرآنی همکاری قابل توجهی با دارالقرآن استان داشته باشند.

وی موضوع همایش «قرآن و رسانه» در سوادکوه را بکر توصیف کرد و با اشاره به ظرفیت‌های موضوع برای فعالیت، گفت: دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برای حمایت و پشتیبانی از برگزاری استانی این همایش اعلام آمادگی می‌کند.

مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: فراخوان مقالات، سخنرانی تخصصی، تجلیل از فعالان رسانه، قرآن، برنامه‌های ترویجی، تبلیغی و آموزشی هم می‌تواند در این همایش مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول