اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان خبر داد

تشکیل گروه‌های دانشجویی رسانه مجازی در دانشگاه گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان از تشکیل گروه‌های دانشجویی رسانه مجازی برای مقابله با تهاجم رسانه‌ای دشمن در این دانشگاه خبر داد.

تشکیل گروه‌های دانشجویی رسانه مجازی در دانشگاه گیلان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال آینده اظهار کرد: تبیین بایدها و نبایدها برای برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم باید مد نظر تشکل‌های دانشجویی باشد.

وی از برگزاری مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری توسط تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه گیلان خبر داد و افزود: تشکل‌های دانشجویی با دوری از جانبداری سیاسی نسبت به جناح‌های سیاسی و افکار کاندیداها باید مناظره‌ها را برگزار کنند.

مهدوی با تاکید بر حفظ شان جایگاه دانشگاه برای جلوگیری از سوءاستفاده باندها و گروه‌های سیاسی و پیشگیری از استفاده ابزاری از تشکل‌های دانشجویی، ابراز کرد: آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری به جای جانبداری از فرد و گزینه خاص باید تبیین شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان خواستار تبلیغ شاخصه‌ها و مبانی کاندیدای اصلح در مناظره‌های انتخاباتی شد و تصریح کرد: مناظره‌ها باید در فضای منطقی برای حضور بیشتر مردم در انتخابات برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در گفت‌وگوهای انتخاباتی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان خارجی و همچنین غفلت عناصر داخلی تبیین می‌شود، خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمنان با توجه به تجربه تلخ فتنه 88 که می‌خواستند شیرینی حماسه حضور 40 میلیون نفری مردم را در حاشیه قرار دهند، برای واکسینه کردن فضای دانشجویی نسبت به فتنه‌انگیزی‌ها تبیین می‌شود.

مهدوی در ادامه مجمع تشکل‌های استانی را یکی از کارکردهای نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان عنوان کرد و گفت: برگزاری و ساماندهی اقامه نماز جماعت در دانشگاه و ارتقای ائمه جماعات در قالب کارگاه‌های معرفتی از برنامه‌های نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان از برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی در این دانشگاه خبر داد و بیان کرد: ترم گذشته 3 کارگاه با حضور اساتید دانشگاه گیلان برگزار شد.

وی مشاوره‌های دانشجویی را از جمله کارکردهای نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها خواند و تصریح کرد: گروه‌های رسانه مجازی و مکتوب دانشجویی برای مقابله با تهاجم رسانه‌ای دشمن در دانشگاه گیلان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول