اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

شأن رسانه‌ها در ارائه اخبار بی‌طرفانه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: شأن رسانه‌ها در ارائه اخبار صادق و بی‌طرفانه است.

شأن رسانه‌ها در ارائه اخبار بی‌طرفانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، آیت‌الله علی اسلامی عصر امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان صدا و سیمای مرکز قزوین با اشاره به دستاورد‌های ارزشمند اجلاس جنبش عدم تعهد در کشور، اظهار کرد: برپایی این اجلاس علاوه بر اینکه موجب افزایش اقتدار و توان سیاسی کشور شد، به نوعی بیانگر قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی در عرصه دیپلماتیک و بین‌المللی بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: تلاش برای دست‌یابی به صلح و استقلال پایدار در جهان با شکست مستکبران و ظالمان مهیا می‌شود.

وی با بیان اینکه راهبرد جمهوری اسلامی در عرصه دیپلماتیک همواره حمایت از ملت‌های مظلوم و مبارزه با دیکتاتور‌ها و افراد مستکبر است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی امروز به عنوان قدرت برتر منطقه‌ای توانسته نقش بسیار مهمی را در عرصه منطقه‌ای ایفا کرده و سبب عقب‌نشینی مستکبران و زورگویان و طاغوتیان از اهداف و مقاصد پلید خویش شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رمز اقتدار ملت ایران نیز تاکنون تکیه بر نیروی معنوی بوده است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه ویژه رسانه در تعالی و جهت‌ دادن جامعه تصریح کرد: ابزار رسانه ‌امروز در دنیای کنونی به محفلی برای کسب آمال و خواسته‌های افراد و سلایق مختلف شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شأن و جایگاه رسانه‌ها در ارائه اخبار، گزارشات و باور‌های صحیح و مشترک به آحاد ملت و به ویژه جوانان و نوجوانان است.

اسلامی بیان کرد: بسیاری از رسانه‌ها امروز ابزاری قدرتمند برای دیکتاتور‌ها و مستکبران غربی و شرقی بدل گشته و سبب شده که بسیاری از حوادث و رویداد‌های مهم و حساس جهانی توسط این رسانه‌ها به صورت معکوس جلوه داده شود.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و تولید برنامه‌های مناسب برای اقشار مختلف جامعه باید در اولویت کار‌ها و فعالیت‌های مدیران صدا و سیمای مراکز استان‌ها قرار داشته باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اراده و باور همگانی ملت ایران تاکنون حماسه‌های بی‌بدیلی را رقم زده و سبب اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین‌المللی شده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول