اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیله‌سوار:

تقویت کاروان‌های راهیان نور جبهه مقابله با توطئه‌های دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیله‌سوار گفت: تقویت و کمک به توسعه کاروان‌های راهیان نور در حقیقت شایسته‌ترین تدبیر در حوزه مقابله با توطئه‌ها و ترفندهای نرم استکبار جهانی است که می‌خواهند انقلاب اسلامی را به زانو درآورند.

تقویت کاروان‌های راهیان نور جبهه مقابله با توطئه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا صادقی‌راد عصر امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور در شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت:‌ استکبار جهانی با تمام شیطنت‌ها و برنامه‌های تکنیکی و تاکتیکی به میدان آمده‌اند تا این انقلاب را از بن و ریشه با سنگین‌ترین هجمه‌ها و تهدیدهای فرهنگی، اقتصادی و حتی علمی و تحقیقاتی مواجه کنند اما تنها راه مقابله با این همه شیطنت داشتن بصیرت و هوشیاری کامل و شکستن این همه ترفند و توطئه است.

وی با اعلام اینکه دشمنان نظام اسلامی سعی می‌کنند انقلاب را در تمام مقاطع با سنگین‌ترین هجمه‌ها از مسیر اصلی منحرف کرده و به سمت خودکامگی بکشانند، تصریح کرد: آنها احساس می‌کردند با جنگ نرم و فرهنگی می‌توانند این ملت را از مسیر آرمانی خود دور کنند اما امروز فهمیده‌اند که این ملت حتی با تحریم‌های اقتصادی سخت نیز از مواضع اصولی خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

صادقی‌راد کینه دشمن را ناشی از جهل و جهالت توصیف کرد و افزود: با وجود اینکه نظام غرب در اتفاق مبارک اخیر در قالب اجلاس سران عدم تعهد به این واقعیت پی بردند که این انقلاب دوستداران و همراهان بسیار قدرتمندی دارد اما همچنان بر طبل توخالی می‌کوبند و احساس می‌کنند که این مردم قافله را باخته‌اند.

این مسئول اضافه کرد: در این اوضاع و احوال آنچه دیدنی است نزاع آمریکا و رژیم صهیونیستی است که در یک رفتار معکوس و تناقضی سعی می‌کنند چهره خود را در حمایت از گروه‌های ضد انقلاب اسلامی موجه جلوه داده و به هر نحوه ممکن رویداد اخیر در تهران را یک رویداد مأیوس‌کننده نشان دهند اما حقیقت و ماهیت آن آشکار است.

وی در ادامه بیان کرد: ما تنها با حفظ روحیه دوران جنگ و عزم و اراده جدی در مقابله با استکبار جهانی می‌توانیم در ادامه مسیر مستدام و پابرجا در صحنه حاضر باشیم و به دشمنان اجازه ندهیم بیشتر از این شیطنت و حرکت‌های انحرافی را انجام دهند.

به گزارش فارس، فرمانده سپاه بیله‌سوار اعزام کاروان راهیان نور را یکی از مطلوب‌ترین اقدامات فرهنگی در از بین بردن آثار تحریمی و شیطنت‌های متعدد استکبار جهانی توصیف کرد و ادامه داد: ما باید ایثارگری‌های دوران جنگ را همیشه مشق کنیم تا مبادا استکبار جهانی بتواند بر اراده مستحکم و آهنین ما نفوذ پیدا کند.

صادقی‌راد از اعزام 300 نفر بسیجی و علاقمند به حضور در مناطق عملیاتی غرب در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: در این اوضاع و شرایط آن چه بسیار ارزشمند و مهم به نظر می‌رسد حضور جوانان در صحنه و درک شرایط و موقعیتی است که ما امروز در آن به سر می‌بریم.

وی هدف از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی را آشنایی جوانان و نوجوانان از نزدیک با رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ علیه نظام کفر اعلام کرد.

صادقی‌راد در پایان سخنان خود گفت:‌ در شرایط کنونی انتقال این ارزش‌های اصیل و پیام واقعی شهدا به نسل‌های آینده ضرورتی انکارناپذیر است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول