اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار استان زنجان تاکید کرد

لزوم توجه مسئولان به اعزام کاروان‌های راهیان‌نور

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان بر لزوم توجه مسئولان به اعزام کاروان‌های راهیان‌نور تاکید کرد.

لزوم توجه مسئولان به اعزام کاروان‌های راهیان‌نور

جلال قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور از برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه جوانان با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس هویت از دست رفته خود را می‌یابند افزود: حضور در این مناطق موجب آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه هویت اسلامی، انقلابی و ارزشی جوانان و اقشار مختلف مردم با حضور در این مناطق بروز می‌یابد خاطر نشان کرد: برای تاثیرگذار بودن این کاروان‌ها باید مسئولان پای کار بوده و برنامه‌ریزی‌های مناسب در این زمینه انجام دهند.

وی بر لزوم اختصاص اعتبارات لازم برای اعزام کاروان‌های راهیان‌نور تاکید کرد و افزود: به دلیل تاثیر‌گذار بودن این کاروان‌ها، باید مسئولان پای کار بوده و از بودجه فرهنگی کشور سهم ویژه‌ای برای این امر در نظر گرفته شود.

قربانی با تاثیرگذار دانستن اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به مشهدالشهدا ادامه داد: حضور در این مناطق موجب آشنایی مردم با فرهنگ ایثار و شهادت شده و در برابر توطئه‌های دشمنان تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه راویان کاروان‌های راهیان‌نور از افراد تاثیرگذار، فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند افزود: با آغاز این برنامه فرهنگی از سال 78 این اردوها به نحو مطلوبی در کشور پیگیری می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان حضور جوانان و نوجوانان را در این مناطق تاثیرگذار عنوان کرد و ادامه داد: تشریح عملیات‌های مختلف موجب آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید بیش از گذشته تلاش کرد یادآور شد: باید سرمایه‌گذاری مطلوبی در این زمینه صورت گیرد.

قربانی با بیان اینکه کاروان‌های راهیان‌نور با مشکلات عدیده‌ای در کشور مواجه هستند خاطر نشان کرد: باید در این زمینه مسئولان پای کار بوده و هزینه‌های این برنامه فرهنگی را بپردازند.

وی تاثیر کاروان‌های راهیان‌نور را در تغییر روحیه جوانان و نوجوانان مهم ارزیابی کرد و گفت: بازدید از مظلومیت، عملکرد و سیره شهدای موجب تاثیرگذار شدن این برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به حضور بیش از 100 خادم شهدا در راستای خدمات‌رسانی به کاروان‌های راهیان‌نور‌ ادامه داد: این خادمان در راستای خدمات‌رسانی به زائران اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول