اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از شهریورماه سال جاری صورت می‌گیرد

آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور از استان زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور استان زنجان به غرب کشور از هفتم شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود.

آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور از استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جهانبخش کرمی ظهر امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات استان زنجان، اظهار کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور قبل، حین و بعد از هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه حماسه رزمندگان در طول هشت سال دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، افزود: ضروری است دستاوردهای هشت سال دوران دفاع مقدس به نسل جوان جامعه انتقال داده شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حماسه عظیم رزمندگان دوران دفاع مقدس افزود: ضروری است رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان به همه نسل‌های جامعه انتقال داده شود.

وی با بیان اینکه حضور همه مردم در صحنه موجب شد تا مردم با سرافرازی این دوران را پشت سر بگذرانند، خاطرنشان کرد: به برکت این دوران، نظام اسلامی در برابر فشارهای سیاسی، اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کرده است.

کرمی یادآور شد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دوران دفاع مقدس و انتقال روحیه جهاد و شهادت به نسل جوان و ارتقای فرهنگی دوران دفاع مقدس کاروان‌های راهیان نور در سال جاری نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره اعزام کاروان‌های راهیان نور از هفتم شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: تا 20 شهریورماه سال جاری اعزام کاروان‌ها ادامه می‌یابد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اعزام یک هزار و 500 نفر از استان زنجان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس تصریح کرد: این افراد در قالب شش کاروان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور غرب کشور به مدت سه روز در مناطق عملیاتی حضور می‌یابند، خاطرنشان کرد: بازدید از یادمان‌های شهدا، مناطق عملیاتی و شهر قصر شیرین از برنامه‌های کاروان‌های راهیان نور محسوب می‌شود.

کرمی با اشاره به حضور روحانی، معلم مسئول کاروان و راویان در کاروان‌های راهیان نور افزود: برنامه‌های مطلوب فرهنگی در طول اردو برای زائران برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در این مراسم گفت: ضروری است اقدامات لازم برای هم‌اندیشی رسانه‌ها با سپاه بیش از گذشته فراهم شود.

سید جعفر موسوی اظهار کرد: غربی‌ها پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان توطئه‌های مختلفی علیه نظام جمهوری اسلامی اعمال می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با هجمه‌های دشمنان باید برنامه‌ریزی مطلوبی انجام شود، افزود: در حال حاضر آمریکا و ایادی استکبار با چالش جدی برای مقابله با نظام اسلامی مواجه شده است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی در حال حاضر گفتمان غالب جهان است، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی و توجه ملت‌های آزادی خواه جهان به انقلاب اسلامی موجب شده است تا تلاش دشمنان برای منزوی کردن نظام جمهوری اسلامی با شکست مواجه شود.

وی با بیان اینکه دنیای غرب در حال حاضر در ضعف و زبونی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز تهدیدات دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی علنی شده است.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت همکاری رسانه‌ها و مطبوعات با برنامه‌های سپاه تاکید کرد و افزود: ضروری است فعالیت‌های سپاه به‌عنوان یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در جامعه بیشتر معرفی شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و مطبوعات خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند، افزود: برای مقابله با تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمنان ضروری است رسانه‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول