اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد سوادکوه:

فرهنگ ایثار با کاروان راهیان نور نهادینه می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه گفت: فرهنگ ایثار با کاروان راهیان نور نهادینه می‌شود.

فرهنگ ایثار با کاروان راهیان نور نهادینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام علی رضانژاد صبح امروز در جلسه فرهنگی دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد سوادکوه از اعزام 70 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه به راهیان نور خبر داد.

وی با تاکید بر این مطلب که آشنایی دانشجویان با دلاورمردی‌های ایثارگران انقلاب اسلامی موجب توجه عمومی به ارزش‌ها و اصول این انقلاب می‌شود، بیان داشت: دفتر فرهنگ اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با همکاری ریاست این دانشگاه اقدام به اعزام 70 نفر از دانشجویان این دانشگاه به مناطق عملیاتی جنوب کردند.

رضانژاد که به عنوان روحانی کاروان در این اعزام حضور داشت، افزود: در این بازدیدها که با حضور برادران و خواهران به صورت مجزا انجام گرفت، زیارت اماکنی که رزمندگان در آنجا حضور داشتند و استفاده از سخنان راویان این مناطق انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید نهادینه شود، گفت: کاهش نابسامانی‌های فرهنگی، دینی و اخلاقی یکی از برکات بهره‌گیری از ارزش‌ها و مقدسات است.

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد واحد سوادکوه خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری سمینارهای مختلف و برگزاری کارگاه‌های فرهنگی و دینی، استفاده از نمادها و مکان‌های مقدس، ارزشمند و دارای مفاهیم عمیق هم باید در دستور کار مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

این مسئول به باورمندی جوانان این نسل اشاره کرد و اذعان داشت: دفاع مقدس مقطع درخشانی از تاریخ این ملت بوده که آشنایی عملی با آن می‌تواند نظام ما را در برابر ترفندهای دشمنان و جنگ نرم آنان مصون کند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول