اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

توسعه سرانه ورزشی مازندران با کمک بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از توسعه سرانه ورزشی مازندران با کمک بخش خصوصی در کنار فعالیت‌های دولتی خبر داد.

توسعه سرانه ورزشی مازندران با کمک بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نصرالله پریچهره بعدازظهرامروز در جمع روسای هیئت‌های ورزشی بانوان مازندران گفت: در سال‌های اخیر اقدام خوبی در بحث توسعه سرانه ورزشی شد که با کمک بخش خصوصی در کنار فعالیت‌های دولتی گام های موثری برای فقرزدایی در ورزش مازندران برداشته شد.

وی تصریح کرد: بیش از 3 هزار روستای مازندران مدعی ورزش استان هستند.

پریچهره با تاکید براینکه ورزش به عنوان یک هنر در جامعه تلقی می شود، بیان داشت: امسال شاهد حضور ورزشکاران مازندرانی در رقابت‌های المپیک 2012 لندن بودیم.

* برخی شهرستان‌ها رکورددار سرانه ورزشی

پریچهره با اشاره به اینکه سرانه ورزشی هر مازندرانی در برنامه پنجم باید به یک متر و 20 سانتی‌متر برسد، تصریح کرد: برخی از شهرستان‌های مازندران، رکورد سرانه ورزشی را از 1.5 تا دو مترمربع را در اختیار دارند.

وی برنامه محوری را در اولویت برنامه‌های این اداره کل برای توسعه فضاهای ورزشی عنوان کرد و گفت: بیش از سه هزار روستا و 1800 شورای ورزشی در مازندران تشکیل شد.

این مسئول استانی با بیان اینکه بحث تقویت ورزش بانوان باید در تفکر همه نهادینه شود، بیان داشت: حدود 30 ورزشکار زن دعوت شده به تیم ملی، مازندرانی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: میدان‌های ورزشی تنها محلی است که پرچم کشور ما در صحنه‌های بین‌المللی به اهتزار در می‌آید و همه انتظار دارند تا در این عرصه توانمندی‌های کشور مطرح شود.

وی در پایان خواستار الگوسازی ورزشکاران در حوزه ورزش قهرمانی شد و یادآور شد: با سوق دادن بانوان جامعه به سمت ورزش، استعدادیابی و قهرمان‌پروری صورت گیرد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول