اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مریوان خواستار شد

تسریع در اجرای پروژه‌های حوزه ورزش در مریوان

خبرگزاری فارس: فرماندار مریوان با انتقاد از روند پیشرفت نامناسب پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش در این شهرستان خواستار تسریع در اجرای این پروژه‌ها شد.

تسریع در اجرای پروژه‌های حوزه ورزش در مریوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله رشیدی‌پور شامگاه دوشنبه در گردهمایی هیئت‌های ورزشی مریوان توجه به ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان را امری ضروری دانست و اظهار کرد: با وجود کارها و اقدامات انجام شده و در دست اجرا در حوزه ورزش این شهرستان به برکت سفر تاریخی مقام معظم رهبری و سفرهای هیئت دولت نیاز به کارهای بیشتر داریم.

وی از ساخت سالن‌های چند منظوره، پیست، تنیس و آماده‌سازی زمین‌های ورزشی روباز در چند روستای شهرستان مریوان خبر داد و خاطرنشان کرد: ساخت و بهره‌برداری این پروژه‌ها گام مهمی در راستای توسعه ورزش در بین جوانان این شهرستان خواهد بود.

وی تصریح کرد: مریوان با داشتن 34 هیئت فعال و 9 هزار ورزشکار رسمی و غیررسمی یکی از شهرستان‌های توانمند در امر ورزش در سطح استان است.

فرماندار مریوان تصریح کرد: توجه به توسعه ورزش در این شهرستان با وجود 110 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و برگزاری مسابقات بین‌مرزی امری ضروری است و باید به صورت ویژه مورد توجه مسئولین امر قرار گیرد.

فرماندار مریوان در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با تجهیز هئیت‌ها و سالن‌های ورزشی و هموار کردن زیرساخت‌های موجود در آینده نزدیک شاهد توسعه همه‌جانبه ورزش این شهرستان باشیم.

برقراری عدالت در توزیع امکانات، تاسیس خانه ژیمناستیک و کونگ‌فو، تاسیس سرای ورزش‌های آبی، ساخت پیست جاده‌ای دوچرخه‌سواری و حرکات نمایشی، ساخت سالن سرپوشیده در روستاها، توجه به فوتبال استان، اختصاص سهمیه استخدامی برای قهرمانان استان و فعال‌سازی کمیته ورزش محلات از جمله خواسته‌های مسئولان هیئت‌های ورزشی از مسئولین در این گردهمایی بود.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول