اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان گچساران:

برخی با جعل مدرک ادعای قهرمانی در ورزش دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: بعضی از افراد با استفاده از جعل مدرک و ادعای قهرمانی در برخی از رشته‌های ورزشی، توقع برگزاری مراسم تجلیل را نیز دارند.

برخی با جعل مدرک ادعای قهرمانی در ورزش دارند

اسماعیل پناهپوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران، در پاسخ به اظهارات برخی ورزشکاران مبنی بر عدم تجلیل از بعضی قهرمانان در این شهرستان اظهار کرد: تاکنون از تمامی ورزشکارانی که در رده‌های مختلف شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی موفق به کسب مقام قهرمانی شده‌اند تجلیل و تقدیر به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه هر کسی که دارای کارت یا لوح است، قهرمان نیست، افزود: بعضی با استفاده از رایانه اقدام به جعل مدرک قهرمانی در برخی سبک‌های رزمی کرده و ادعای قهرمانی می‌کنند.

پناهپوری خطاب به این افراد یادآور شد: اگر شما مقام قهرمانی جهان را کسب کرده‌اید، چرا یکبار از طریق رسانه ملی تصویر شما پخش نشد و خبری از قهرمانی مورد ادعای شما به اطلاع عموم نرسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران ادامه داد: در صورتی که شما قهرمانی جهان را به دست آورده بودید باید در مسابقات المپیک لندن شرکت می‌کردید.

پناهپوری خطاب به اظهارات یکی از ورزشکاران گچسارانی مبنی بر کسب عنوان قهرمانی کشور در یکی از رشته‌های رزمی گفت: اگر شما مقام قهرمانی مورد نظر را در سطح کشوری به دست آورده بودید چرا به اردوی تیم ملی دعوت نشدید و به مسابقات آسیایی نرفتید.

وی متذکر شد: هر کسی که ادعای قهرمانی کرد نباید از وی تجلیل کرد چرا که در زمینه کسب مقام‌های برتر ورزشی اداره ورزش و جوانان از وزارت ورزش استعلام می‌خواهد.

پناهپوری ابراز داشت: اینکه ورزشکاری در شهرستانی دیگر در میان چند تیم صاحب عنوانی می‌شود دلیل بر قهرمانی وی در سطح کشور نیست زیرا این مسابقات در سطح منطقه‌ای برگزار می‌شود.

وی با انتقاد از بعضی خبرنگاران در انعکاس اخبار کذب و غیر واقعی از قهرمانی بعضی از ورزشکاران در رسانه‌ها گفت: بعضی از خبرنگاران نسنجیده و بدون دریافت استعلام و تماس تلفنی با مسئولان ورزش و جوانان اقدام به انتشار اخباری با عنوان قهرمانی ورزشکاران می‌کنند.

تقدیر ویژه از خبرگزاری فارس در پوشش و انعکاس اخبار ورزشی

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران تأکید کرد: انتشار اخبار کذب و غیر واقعی قهرمانی بعضی ورزشکاران، همراه با اظهارات این افراد سبب ایجاد نوعی بدبینی و زیر سئوال بردن مسئولان ورزشی می‌شود.

پناهپوری از خبرنگاران این خبرگزاری‌ها و سایت‌ها خواست تا قبل از انتشار اخبار قهرمانی ورزشکاران، با مسئولان ورزش و جوانان مربوطه هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در صورتی که ورزشکاری ادعای کسب مقام قهرمانی در هر رشته ورزشی را دارد، باید دارای مدارک معتبر باشد.

این مسئول در گچساران از خبرگزاری فارس به دلیل پوشش مطلوب اخبار ورزشی و مصاحبه با ورزشکاران و بیان مشکلات، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های ورزشی این شهرستان تقدیر ویژه کرد.

پناهپوری یادآور شد: اداره ورزش و جوانان جلودار و پیش‌قدم حمایت و تجلیل از ورزشکاران دارای عناوین معتبر قهرمانی بوده و در این زمینه نیز اقدام به اطلاع‌رسانی گسترده می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران خطاب به خبرنگار فارس در گچساران گفت: شما بهتر از هر کسی از اطلاع‌رسانی اخبار و اتفاقات مهم ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان به رسانه‌های این شهرستان اطلاع دارید.

پناهپوری با اظهار تعجب از ادعاهای مطرح شده توسط بعضی افراد بیان داشت: در مواردی عجیب، بعضی افراد با داشتن سن بسیار کم 18 سال، ادعای مربیگری در رده ملی در برخی سبک‌ها را دارند.

وی با بیان اینکه برگزاری تمامی فعالیت‌های ورزشی معتبر در همه رشته‌ها با هماهنگی هیئت‌ها و اداره ورزش و جوانان صورت می‌گیرد، افزود: در برگزاری مسابقات ورزشی اداره ورزش و جوانان تعداد، اسامی، نوع برگزاری مسابقات، نتایج و عناوین به دست آمده را رصد و ثبت می‌کند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول