اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

ادعای تبعیض میان ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد تنگ‌نظری است

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادعای تبعیض میان ورزشکاران گرمسیری و سردسیری کهگیلویه و بویراحمد نوعی تنگ‌نظری بوده که باید با این ذهنیت مبارزه کرد.

ادعای تبعیض میان ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد تنگ‌نظری است

عادل نیرومند صبح امروز در حاشیه دیدار با برخی مسئولان هیئت‌های ورزشی گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان، در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اعتقادی به وجود تبعیض میان ورزشکاران گچسارانی و مرکز کهگیلویه و بویراحمد دارید، اظهار کرد: به هیچ وجه اعتقادی به وجود چنین تفکری در ورزش استان ندارم و می‌توانم به جرأت در هر مؤسسه و رسانه‌ای حاضر شده و قاطعانه خلاف این موضوع را ثابت کنم.

اعتبارات ورزشی گچساران بیشتر از مرکز استان است

وی افزود: به جرأت اعلام می‌کنم در اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، در موارد زیادی اینجانب حامی ورزش گچساران بودم و خواهم بود.

نیرومند ادامه داد: می‌توانم این موضوع را به اثبات برسانم که گچساران از نظر مکان و اعتبارات ورزشی بیشتر از مرکز استان مورد توجه قرار گرفته است.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس، مبنی بر اینکه با وجود اظهارات شما دلیل اعتراض و انتقاد ورزشکاران گچسارانی در این زمینه چیست، متذکر شد: این نوع اظهار نظرات در زمینه وجود تبعیض میان ورزشکاران شهرستان‌های استان به ویژه گچساران را نوعی تنگ‌نظری می‌دانم و از پیشکسوتان جامعه ورزش و مسئولان این شهرستان تلاش برای ریشه‌کن کردن این ذهنیت و تنگ‌نظری را خواستارم.

نیرومند با بیان اینکه هدف اصلی ما ارتقا و پیشرفت ورزش استان است، تأکید کرد: هدف و نقطه ایده‌آل همه مسئولان ورزشی و ورزشکاران باید پیشرفت ورزش همه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد باشد و در این راستا هیچ شهرستانی برای ما فرقی با دیگر شهرستان‌های استان ندارد.

وی با اشاره به حضور یکی از ورزشکاران ووشوی کهگیلویه و بویراحمدی در تیم ملی، این موضوع را افتخاری برای استان دانست و گفت: خانم نادیا اعتمادی‌مقدم از جمله ورزشکاران با استعداد این استان بوده که ساکن یکی از روستاهای کهگیلویه است.

نیرومند ابراز داشت: این ورزشکار با توجه به قابلیت‌های خود، از یک روستای دور افتاده به این سطح از ورزش رسیده است که در هنگام حضور در اردوهای تدارکاتی، اداره ورزش و جوانان با ارسال مبالغی، دغدغه مشکلات مالی وی را برطرف کرد.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از نظر اداره‌کل ورزش و جوانان استان، هیچگونه تفاوتی میان ورزشکاران شهرستان‌ها وجود ندارد و همه ورزشکاران سرمایه و افتخار ورزش کهگیلویه و بویراحمد هستند.

نیرومند بیان داشت: امیدوارم که اعتبارات ورزشی کهگیلویه و بویراحمد، امسال در سطح کشور و استان جوابگوی برنامه‌های بزرگ هیئت‌های ورزشی استان و شهرستان باشد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول