اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره خبر داد

احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی در چایپاره

خبرگزاری فارس: فرماندار چایپاره گفت: نخستین و بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی و ورزشی آذربایجان‌غربی در چایپاره احداث می‌شود.

احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی در چایپاره

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، مجید هاشمی ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی این مجتمع در چایپاره اظهار داشت: این مجتمع توسط بخش خصوصی و در زمینی به مساحت 5 هزار و 530 مترمربع ساخته می‌شود و شامل قسمت‌های مختلف از جمله استخر، سالن چند منظوره ورزشی، سالن بازی‌های رایانه‌ای و زمین چمن فوتبال است.

وی گفت: برای ساخت آن بیش از 14 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه می‌شود که 11 میلیارد و 650 میلیون ریال آن تسهیلات بانکی و بقیه آن آورده شخصی است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در این آیین ورود بخش خصوصی به عرصه ورزش را خواستار شد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی بخش خصوصی می‌تواند در افزایش سرانه ورزشی استان و پرورش ورزشکاران موفق سودمند باشد.

علی ملااحمدی اضافه کرد: اگر بخش خصوصی بخواهد وارد عرصه فرهنگی و ورزشی شود دولت با همه توان از علاقه‌مندان حمایت می‌کند تا این مهم امکان‌پذیر شود پس می‌طلبد در این زمینه اقداماتی برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی صورت بگیرد.

وی با اظهار به اینکه رسانه‌های جمعی باید در راستای تبیین اهمیت ورزش در سلامت جسم و روح همچنین لزوم فعالیت سرمایه‌گذاران اطلاع‌رسانی کنند، بیان داشت: ساخت چنین مجتمع‌هایی در نهادینه شدن فرهنگ ورزش‌کردن در جامعه تاثیر مطلوبی دارد همچنین منجر به این امر می‌شود که سرمایه‌گذاران دیگری برای ورود به این عرصه علاقه پیدا کنند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، ورزش را یکی از انواع تفریح‌های سالم عنوان کرد و اظهار داشت: برای اینکه جوانان مقابل انواع آسیب‌های اجتماعی مصون مانده و زندگی سالمی را در پیش بگیرند می‌توانند به انواع فعالیت‌های ورزشی روی آورده و اوقات فراغت خود را به این وسیله پر کرده و در راستای سلامتی جسمی و روحی خود گام بردارند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول