اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری خبر داد

حضور فعالان 6 رشته ورزشی ساری در رقابت‌های ملی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان ساری گفت: تیم‌های ورزشی ساری در رشته‌های فوتبال، کشتی، اسکواش، شطرنج، هاکی، کبدی و اسکیت به عنوان تیم‌های ورزشی مرکز مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور هستند.

حضور فعالان 6 رشته ورزشی ساری در رقابت‌های ملی

صالح کاردگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در چهاردهمین دوره رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن پنج ورزشکار از مازندران حضور دارند که از این تعداد سه ورزشکار جانباز و معلول از ساری هستند.

وی گفت: رمضان صالحی، سعید ابراهیمی در رشته ورزشی والیبال نشسته و عالیه محمودی در رشته تیراندازی به عنوان سه ورزشکار ساروی در این مسابقات هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از برگزاری جلسه هم‌اندیشی با حضور روسای هیئت‌های ورزشی مرکز استان خبر داد و یادآور شد: برای بهتر نتیجه‌گیری و موفقیت تیم‌های ورزشی ساری در رقابت‌های قهرمانی استان و کشور این جلسه مهم برگزار شد.

کاردگر تصریح کرد: در هفته دولت چند طرح و پروژه ورزشی در شهر و روستاهای ساری مورد بهره‌برداری ورزشکاران قرار گرفت.

وی از جذب‌شدن اسپانسر قوی در تیم‌های ورزشی مرکز استان خبر داد و بیان داشت: با تلاش هیئت‌های ورزشی با چند سرمایه‌گذار و اسپانسر قوی صحبت شد و تصمیم گرفته شد که برای شرکت در مسابقات مختلف کشوری و استانی حمایت مالی را برعهده بگیرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری در ادامه از برگزاری مسابقه رزمی رینگی در فضای باز در ساری خبر داد و افزود: دو تیم ساری و گرگان در روز پنجشنبه 16 شهریور در پارک قائم ساری با هم مسابقه خواهند داد.

کاردگر از حضور تیم‌های مختلف رشته‌های ورزشی در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و تصریح کرد: تیم‌های ورزشی ساری در رشته‌های فوتبال، کشتی، اسکواش، شطرنج، هاکی، کبدی و اسکیت به عنوان تیم‌های ورزشی در رقابت‌های قهرمانی کشور هستند.

وی درباره تیم‌های ورزشی رشته فوتبال مرکز استان در رقابت‌های قهرمانی کشور گفت: تیم‌های راه، صنعت، استقلال و پدیده به عنوان نمایندگان ساری در مسابقات فوتسال لیگ برتر و فوتبال لیگ دسته یک و دوم باشگاه‌های کشور هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری متذکر شد: اگر شرایط مهیا شود فضای فعلی ساختمان اداره ورزش و جوانان ساری برای مراجعه ورزشکاران به مکان بهتری به مرکز شهر انتقال خواهد یافت.

کاردگر در پایان از برگزاری کلاس‌های توجیهی مربیگری و داوری رشته‌های مختلف ورزشی در ساری خبر داد و اذعان داشت: برای بالابردن دانش مربیان و داوران با حضور مدرسان بین المللی کلاس دانش افزایی و به روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول