اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 350 ورزشکار از 27 استان

مسابقات ورزش‌های سه‌گانه انتخابی تیم ملی در ارس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: ورزش‌های سه‌گانه انتخابی تیم ملی و لیگ باشگاهی کشور با همکاری فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه از 16 تا 17 شهریور ماه در منطقه ارس برگزار می‌شود.

مسابقات ورزش‌های سه‌گانه انتخابی تیم ملی در ارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، عادل نجف‌زاده معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: این مسابقات در پنج رده سنی بزرگسالان، امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان در منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور 350 ورزشکار از 27 استان کشور در سد تازه آبگیری شده گلفرج و مسیر اتوبان ورودی منطقه آزاد ارس در سه رشته شنا، دوچرخه‌سواری و دو برگزار می‌شود.

نجف‌زاده با بیان اینکه این مسابقات انتخابی تیم ملی و لیگ باشگاهی کشور هستند، تصریح کرد: به دلیل موقعیت خوب آب و هوا و فراهم بودن امکانات فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه، منطقه آزاد ارس را به عنوان کمپ تمرین تیم ملی انتخاب کرده و اردوهای تیم ملی را در این منطقه برگزار خواهند کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: همزمان با برگزاری این مسابقات کمپ بازی‌های آبی ارس در سد گلفرج افتتاح شده و دوره داوری درجه سه نیز برگزار خواهد شد.

نجف‌زاده بیان داشت: برای این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان 150 متر شنا، پنج کیلومتر رکابزنی و یک‌هزار و 250 متر دو در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در رده سنی نوجوانان 350 متر شنا، 10 کیلومتر رکابزنی و 2 هزار و 500 متر دو خواهد بود.

نجف‌زاده گفت: برای رده سنی جوانان 750 متر شنا، 20 کیلومتر رکابزنی و پنج کیلومتر دو بوده و در رده‌های سنی امید و بزرگسالان نیز یک‌هزار و 500 متر شنا، 40 کیلومتر رکابزنی و 10 کیلومتر دو در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول