اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی:

سنگ‌اندازی در هیئت ورزش‌های رزمی آزارم می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی با اشاره به اینکه سنگ‌اندازی در هیئت ورزش‌های رزمی آزارم می‌دهد، گفت: تمام کارها براساس برنامه پیش رفته است و برخی از این مسئله ناراحت هستند و درصدد مخالفت با هیئت برآمده‌اند.

سنگ‌اندازی در هیئت ورزش‌های رزمی آزارم می‌دهد

علیرضا ابن‌یمین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در این مدتی که مسئولیت هیئت را برعهده داشته‌ام، تمام کارها براساس برنامه پیش رفته است و برخی از این مسئله ناراحت هستند و درصدد مخالفت با هیئت بر آمده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هیئت ورزش‌های رزمی پیش از این نظارت درستی بر عملکرد مربیان نداشت، تصریح کرد: این رویه موجب شده بود تا برخی کارهای بی‌حساب و کتابی انجام بدهند، اما ما تصمیم گرفتیم که با ساماندهی ورزشکاران، مربیان و باشگاه‌ها به امور نظم دهیم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی ادامه داد: زمانی که هیئت را تحویل گرفتم، در جمع هیئت‌های ورزشی استانی و کشوری رتبه‌ای نداشت، اما در دو سال و نیم گذشته توانستیم به عنوان یکی از هیئت‌های برتر استانی معرفی شویم.

وی با بیان اینکه با برنامه به هیئت آمده است، افزود: برنامه استراتژیک و چشم‌انداز مشخص و موفقیت‌هایی که هیئت به دست آورده، برای برخی از افراد خوشایند نبوده است و درصدد هستند به هر نوعی که می‌توانند در کار هیئت خلل ایجاد کنند.

ابن‌یمین با اشاره به انتقاداتی که درباره مسئولیت گرفتن برخی از تکواندوکاران در هیئت ورزش‌های رزمی مطرح شده است، بیان کرد: زمانی که این افراد هنوز به دنیا نیامده بودند، من تکواندوکار می‌کردم و صحبت‌هایی را که در این زمینه مطرح می‌کنند را قبول ندارم زیرا غیر از من و رئیس هیئت شهرستان اصفهان فرد دیگری از رشته تکواندو در هیئت حضور ندارد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول