اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم در مجلس خواستار شد

تقویت ورزش‌های بومی محلی در کردستان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی خواستار تقویت ورزش‌های بومی محلی با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان شد.

تقویت ورزش‌های بومی محلی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امید کریمیان شامگاه دوشنبه در گردهمایی هیئت‌های ورزشی مریوان با تاکید بر حمایت جدی از هیئت‌های ورزشی استان، اظهار کرد: توجه به هیئت‌های ورزشی، تجهیز و ایجاد ساختار نرم‌افزاری و تقویت ورزش‌های بومی محلی باید در اولویت‌ برنامه‌های مسئولین حوزه ورزش در استان قرار گیرد.

به گفته وی، توجه به فعال‌سازی بخش ورزش جوانان، جذب بخش خصوصی، تلاش در راستای حمایت از تیم‌های ورزشی از دیگر نیازهای این استان برای تقویت و توسعه حوزه ورزش است.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی کردستان در حال حاضر 40 سانتی‌متر مربع به‌ازای هر نفر است، تصریح کرد: میانگین سرانه ورزش کشور یک متر و بیست سانتی‌متر مربع است که امیدواریم با بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر مقام معظم رهبری و سفرهای هیئت دولت در این استان به میانگین کشوری نزدیک شویم.

کریمیان خواستار نگاه ویژه مسئولین امر به ورزش‌های محلی و روستایی برای معرفی آداب و رسوم مردم استان به سایر هموطنان شد و گفت: بدون شک توسعه ورزش و توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی جوانان می‌تواند آنان را در مقابل هجمه‌های دشمنان بیمه کند.

حامد جولایی رئیس ورزش و جوانان شهرستان مریوان نیز در این گردهمایی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه ورزش این شهرستان اذعان داشت: توجه به هیئت‌های شهرستانی، حمایت از مدال‌آوران، جذب نیرو در ادارات ورزش وجوانان و ساخت استادیوم جدید از مهم‌ترین نیازهای حوزه ورزش شهرستان مریوان است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول