اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه همدان:

ورزشکاران کرامت انسانی و تزکیه را در خود تقویت کنند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: همه انسان‌ها و به خصوص ورزشکاران علاوه بر دانش و سلامت جسمانی باید کرامت انسانی و تزکیه را در خود تقویت کنند.

ورزشکاران کرامت انسانی و تزکیه را در خود تقویت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی صدیق پیش از ظهر امروز در سالروز تشکیل بسیج ورزشکاران در جمع بسیجیان ورزشکار اظهار کرد: انسان در هر کاری باید از دانش و سلامت جسمانی لازم برخوردار باشد چرا که مهارت و دانش سرلوحه هر کاری است.

وی کرامت انسانی را سومین نیاز هر انسان در مواجهه با امور دانست و تصریح کرد: همانطور که رهبری در فرمایشات خود مبنی بر لزوم توجه به قرآن، تزکیه نفس را پیش از علم مؤثر دانسته‌اند ورزشکاران نیز باید کرامت انسانی و تزکیه را در خود تقویت کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: همانطور که یک قهرمان در مسابقات بین‌المللی مبانی و اصول اسلامی و باورهای اعتقادی را در سطوح بین‌المللی به نمایش می‌گذارد، نشان از تزکیه و کرامت انسانی جوانان این مرز و بوم دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید با برنامه نحوه زندگی خود را تعیین کنیم، افزود: اگر به دنبال درک فضائل اخلاقی و انسانی هستیم باید با برنامه آن را دنبال کنیم چرا که اگر امروز برخی بمب‌هایی را بر سر ملت مظلوم می‌ریزند، بویی از انسانیت نبرده‌اند.

صدیق یادآور شد: سران اجلاس چه کشورهای اسلامی و چه غیر اسلامی که عضو اجلاس بودند، به تهران آمده و علیه استکبار سخنرانی کرده و اقتدار این کشور را درک کردند و برای دیدار با رهبری در تلاش بودند که همین نشان از قدرت بلامنازع ایران است.

وی ابراز داشت: یکی از سران این کشورها گفت بارها سخنان رهبری در اجلاس را مرور کردم و چند بار نیز آن سخنان را بررسی کردم که هر بار دلنشین‌تر بود، که در این راستا جوانان این مرز و بوم نباید از آنها جا بمانند.

در پایان مراسم از خانواده شهیدان پولکی و رنجبران که ورزشکار بودند تجلیل و نشان درجه سه پهلوانی به خانواده آنها اعطا شد.

همچنین از صادق گودرزی، مه‌لقا جامه‌بزرگ و آرزو حکیمی سه ورزشکار همدانی حاضر در المپیک 2012 لندن نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول