اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

اختصاص 180 میلیارد تومان برای توسعه کشاورزی گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از اختصاص 180 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه کشاورزی این استان خبر داد.

اختصاص 180 میلیارد تومان برای توسعه کشاورزی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار مهدی سعادتی در جریان افتتاح پروژه‌های هفته دولت این شهرستان اظهار کرد: در تمام بخش‌های کشاورزی گیلان اقدام‌های ارزشمندی انجام گرفته است.

این مسئول گیلان را استان کشاورزی معرفی کرد و افزود: از این رویکرد برای توسعه کشاورزی گیلان به نحو مطلوب استفاده شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان از اختصاص 180 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه کشاورزی گیلان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط موجود برای توسعه کشاورزی در گیلان اعتبارات این حوزه به دو برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه گیلان 238 هزار هکتار اراضی شالیزار دارد، بیان کرد: بتن‌ریزی و تسطیح اراضی شالیزاری کار سنگینی را می‌طلبد اما دولت برای تحقق آن عزم خود را جزم کرده است.

سعادتی ساماندهی انهار را مورد تاکید قرار داد و اذعان کرد: ساماندهی انهار در جلوگیری از هدر رفت آب کشاورزی و استفاده بهینه از آن حائز اهمیت است.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در گیلان خاطرنشان کرد: در هفته دولت یک‌هزار و 290 پروژه با اعتباری بالغ بر 8 هزار و 451 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار رودبار نیز در افتتاح پروژه‌های هفته دولت این شهرستان از رشد 22 درصدی اعتبارات رودبار نسبت به سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: سال گذشته 10 میلیارد و 68 میلیون تومان پروژه در رودبار به بهره‌برداری رسید و این میزان در سال جاری به 12 میلیارد و 311 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است.

ایرج موذن با اشاره به اینکه در هفته دولت 83 پروژه در رودبار به بهره‌برداری می‌رسد، متذکر شد: از این تعداد، 76 پروژه عمرانی هستند.

وی رویکرد پروژه‌های رودبار را در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها برای 85 نفر در رودبار اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول