اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد توسعه کشاورزی گنبدکاووس عنوان شد

بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی تسریع دهد‌

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: مسئولان بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی پرداختی‌ها را تسریع کنند.

بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی تسریع دهد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدر علی احمدی صبح امروز در جلسه ستاد توسعه کشاورزی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه بانک کشاورزی به عنوان تأمین‌کنندگان مالی بخش کشاورزی هستند اظهار داشت: مسئولان بانک کشاورزی به منظور استفاده از فرصت به وجود آمده تلاش خود را بر رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌های معرفی شده توسط شورای توسعه کشاورزی انجام دهند.

وی با بیان اهمیت جذب اعتبارات توسعه کشاورزی در شهرستان گنبدکاووس که قطب کشاورزی منطقه است بر لزوم تلاش دستگاه‌های اجرایی به ویژه بانک کشاورزی برای سرعت بخشیدن رسیدگی به پرونده‌های توسعه کشاورزی تاکید کرد.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: منابع مورد نیاز اجرای این طرح از محل صندوق توسعه ملی در اختیار بانک کشاورزی قرار داده شده و اجرای طرح‌های شاخص، تسریع و تسهیل پرداختی‌ها برای اجرایی شدن طرح‌ها وظیفه مهم بانک کشاورزی است.

احمدی با اشاره به اهمیت واگذاری و استعدادیابی زمین‌های قابل واگذاری شهرستان گفت: باید شرایط را برای واگذاری زمین‌های قابل کشت هر چه سریع‌تر فراهم کرد و ظرفیت‌های توسعه کشاورزی را در شهرستان مهیا کرد.

وی خاطر نشان کرد: کارگروه توسعه کشاورزی مثل طرح بنگاه‌های زودبازده نیست و انرژی ستاد نباید فقط صرف پروژه‎های درخواست ماشین‌آلات کشاورزی شود بلکه باید صرف واگذاری زمین‌های قابل کشت به افراد بیکار و کم زمین فارغ‌التحصیلان واجد شرایط بیکار شود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس افزود: در طرح مسکن مهر، اقشار کم‏درآمد و بدون خانه متقاضی بودند اما در طرح توسعه کشاورزی افراد جویای کار و سرمایه‏گذاران افراد بی‌زمین و کم زمین جامعه هدف این طرح هستند.

در این نشست در خصوص واگذاری زمین‌های قابل کشت در روستاهای بخش داشلی‌برون و نحوه واگذاری به تعاونی‌ها بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول