اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد

اختصاص بیش از 2 هزار میلیارد ریال به طرح‌های توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بیش از 2 هزار میلیارد ریال امسال به طرح‌های مختلف در حوزه توسعه فعالیت‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی اختصاص یافته است.

اختصاص بیش از 2 هزار میلیارد ریال به طرح‌های توسعه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده پنجشنبه شب در کارگروه توسعه کشاورزی استان که با حضور مسئولان سازمان‌های مرتبط ترتیب یافت، اظهار داشت: این میزان اعتبار برای افزایش بهره‌وری‌های بخش کشاورزی اختصاص یافته است و مسئولان باید در تخصیص مناسب این بودجه تمام سعی خود را به کار گیرند.

وی افزود: از این میزان اعتبار حدود 10 درصد به تسهیلات انفرادی کشاورزان، 40 درصد به طرح‌های کلان و زیربنایی، 30 درصد به طرح‌های متوسط و مابقی اعتبار نیز به سرمایه در گردش موجود در حوزه کشاورزی استان اختصاص یافته است.

جلال‌زاده شرط موفقیت در طرح‌های مختلف را آشنایی مدیران به وظایف عنوان کرد و گفت: اگر مدیران دستگاه‌های مختلف به وظیفه ذاتی خود آشنایی کافی داشته باشند می‌توانند آینده مناسبی برای طرح‌های کشاورزی و همچنین آبی استان متصور شد.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه با بیان این نکته که طرح‌های برتر در حوزه کشاورزی مورد حمایت قرار می‌گیرند، ابراز داشت: طرح‌های کارشناسی شده و تقویت کارگروه‌ها و ستادهای شهرستانی توسط جهاد کشاورزی استان موجب تقویت حوزه کشاورزی و در نتیجه رضایت خاطر کشاورزان می‌شود.

وی مسئولان بخش جهاد کشاورزی را به نیازسنجی از کشاورزان دعوت و خاطرنشان کرد: نیازسنجی در شرایط کنونی یکی از کلیدی‌ترین محورهای فعالیت است که باید در بخش کشاورزی مورد توجه قرار گیرد.

جلال‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت‌های مختلف کشاورزی باید به صورت طرح محور انجام شوند، تصریح کرد: فرمانداری‌های شهرستان‌ها هم باید با در نظر گرفتن ظرفیت شهرستان خود به منظور تزریق در این بخش اعتبارات لازم را جذب کنند.

وی در پایان ابراز داشت: تقویت شرکت‌های خدماتی در حوزه کشاورزی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات در این حوزه باشد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول