اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب:

فرمایشات رهبری همچون خورشیدی منور در آسمان تیره جهان می‌درخشد

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب با اشاره به سخنرانی غرورآفرین رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجلاس نم گفت: کلام رهبری مانند خورشیدی در آسمان آمریکا درخشید و بار دیگر عظمت و جایگاه ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشید.

فرمایشات رهبری همچون خورشیدی منور در آسمان تیره جهان می‌درخشد

حسین فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با برگزاری اجلاس جنبش سران غیر متعهد در تهران اظهار داشت: ما زمانی می‌توانیم یک تحلیل جامع از برگزاری اجلاس در تهران داشته باشیم که یک تحلیل دقیق از فرایند جریان انقلاب اسلامی و در مقابل رفتاری که دشمنان ما یعنی کشورهای آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به انقلاب داشتند، داشته باشیم.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب افزود: اگر دقت کنید از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی تا امروز آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و دشمنان انقلاب همواره علیه ما توطئه‌هایی را طراحی کرده‌اند و همواره با سرمایه‌گذاری‌های هنگفت تلاش کرده‌اند تا انقلاب پیروز نشود.

لحظه شماری دشمنان برای شکست ایران

وی در ادامه یادآور شد: پس از اینکه انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، دشمنان ما سال‌ شماری، ماه شماری، روز شماری و لحظه شماری کردند تا انقلاب پیشرفت نکند و شکست بخورد.

فدایی تصریح کرد: آنها از همان روز اول نیروهای خود را ساماندهی و در عرصه بین‌الملل تلاش کردند که ایران را کشوری منزوی نشان دهند و با تئوری‌های اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی سعی داشتند تا تصویر غیرواقعی جمهوری اسلامی ایران را در افکار جهانیان و دولت‌های مختلف ترسیم کنند.

اجرای طرح تحریم هوشمند توسط آمریکا برای شکست دادن ایران

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب ادامه داد: با وجود همه این اقدامات، زحمات آنها به جایی رسید که وقتی با ناکامی مواجه شدند در یکی دو ساله اخیر به قول خودشان طرح تحریم هوشمند را طراحی کردند تا به وسیله آن ملت و نظام ما را با شکست مواجه کنند.

وی در ارتباط با تهدیدهای سران توسط آمریکا بیان داشت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کردند اجتماع بین‌المللی عظیمی را برای خود درست کنند و در برخورد با انقلاب اسلامی ایران سرمایه‌گذاری سنگینی کردند و حتی سران بعضی از کشورها را با عملیات‌های متعدد روانی تهدید کردند و سعی داشتند که این اجلاس در ایران برگزار نشود و یا اگر برگزار می‌شود اجلاس باشکوه و باعظمتی نباشد.

فدایی با اشاره به نصرت و یاری الهی به ملت جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: ما با مدد و یاری خداوند مواجه شدیم زیرا اجلاسی که در تهران برگزار شد، اجلاسی باعظمت و باشکوه‌تر از ادوار گذشته آن بود.

سخنان رهبری حرف دل مستضعفان جهان بود

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب افزود: تعداد مسئولان و سرانی که در اجلاس حضور پیدا کردند، بیشتر بود و در این فضای بین‌المللی‌ که آمریکایی‌‌ها علیه ایران طراحی کرده بودند، کلام رهبری مانند خورشید منوری درخشید و جایگاه و منزلت رهبری در نظام اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به اینکه سخنان مقام معظم رهبری حرف دل مستضعفان جهان بود، افزود: سخنانی که آیت‌الله خامنه‌ای در بین سران جنبش عدم تعهد به آنها اشاره داشتند، درد دل مشترک همه مستضعفان عالم و پیام آزادی‌خواهان و فرهیختگان دنیا بود و همه انسان‌های منصف، عاقل و آزاده احساس کردند که رهبرشان در حال سخنرانی کردن برای آنها است و این در واقع ناشی از عظمت انقلاب اسلامی و جایگاه ولایت فقیه در اندیشه شیعی است.

سخنرانی مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین دستاورد اجلاس محسوب می‌شود

فدایی در ارتباط با بزرگ‌ترین دستاورد این اجلاس عنوان کرد: اگر این اجلاس هیچ دستاوردی نداشته باشد، همین که مقام معظم رهبری پیام انقلاب اسلامی و دیدگاه آن را برای جهانیان مطرح کردند، بزرگ‌ترین دستاورد اجلاس بود هرچند که این اجلاس حتما دستاوردهای بزرگ‌ دیگری نیز داشته است.

دستاوردهای اجلاس نم

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب با اشاره به سایر دستاوردهای اجلاس نم برای ایران و جهان ادامه داد: نخست صادر شدن چند بیانیه در این اجلاس بود و اینکه دیدگاه رؤسای کشورها مشخص شد. سپس آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌ عنوان بانی و عامل اصلی خراب کردن صلح و امنیت جهانی معرفی شدند.

وی در ادامه بیان دستاوردهای اجلاس نم تشریح کرد: از دیگر دستاوردهای اجلاس می‌توان به مطرح شدن راه‌حل‌های عاقلانه و دموکراتیک برای حل مسائل جهانی، معرفی رژیم صهیونیستی و آمریکا به‌عنوان منبع و منشأ عملیات تروریستی، ضرورت حاکم شدن عدالت و عقلانیت برای تحقق صلح در جهان، معرفی حق وتو به‌عنوان یک حق غیرعقلانی و غیرانسانی برای اداره جهان، مشارکت همه کشورها در مدیریت جهانی و ... اشاره کرد.

فدایی در ادامه افزود: همه موارد مذکور دستاوردهای بزرگی برای اجلاس و بشریت محسوب می‌شود که می‌تواند مسیر تاریخی جهان را تغییر داده و نظم نوین و جدیدی بر اساس مشارکت عمومی، امنیت و عقلانیت در جهان حاکم کند.

کشورهای عضو نم ظرفیت بالایی دارند

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب با اشاره به وجود ظرفیت بالا در کشورهای عضو نم تأکید کرد: ظرفیت کشورهای عضو جنبش عدم تعهد ظرفیت بالایی است که می‌تواند محاسبات و معادلات حاکم بر جهان را تغییر دهد. ظرفیت بالای کشورهای عضو نم می‌تواند تک‌ قطبی بودن حاکمیت جهان توسط آمریکا را دگرگون کند و این ظرفیت می‌تواند در مدیریت جهان نقش جدی و اساسی داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به پیروی کشورهای آزادیخواه از جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌های زیادی با کشورهای مختلف امضا شده است. بسیاری از کشورها گفتند ما در همان سویی حرکت می‌کنیم که شما می‌روید و حرفمان نیز حرف شماست و از دیدگاه‌های رهبری دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول