اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس:

غرب با برگزاری اجلاس نم یک گام به عقب برداشت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در تهران قدرت‌نمایی دیگری بود که ایران یک گام به جلو و غرب یک گام به عقب برداشت.

غرب با برگزاری اجلاس نم یک گام به عقب برداشت

شهباز حسن‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در تهران قدرت‌نمایی دیگری بود که ایران یک گام به جلو و غرب یک گام به عقب برداشت.

وی افزود: برگزاری این اجلاس درست زمانی که دشمنان قسم خورده انتظار چنین گردهمایی را نداشتند مشت محکم دیگری بر سودای باطل آنان زد و ایران با صلابت و قدرت میزبان این اجلاس بود و استقبال پرشور سران کشورهای مطرح جهان ثابت کرد که ایران نه‌تنها در انزوا نیست، بلکه بیشتر از آنچه می‌پندارند، مطرح است.

حسن‌پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این اجلاس بیان داشت: سخنان مقام معظم رهبری باید نقشه راه و اطلس بزرگی برای کشورهای دنیا باشد و بدانند دیگر عمر قدرت‌های بزرگ به پایان رسیده و وقت آن است که روی پای خود بایستند.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان این اجلاس گفت: در زمانی که آمریکا با تحریم‌ها با روا داشتن ظلم در حق ملت ایران و انجام تبلیغات منفی علیه کشورمان درصدد منزوی کردن جمهوری اسلامی است، حضور بسیار گسترده هیئت‌های شرکت کننده در این اجلاس توطئه‌های آنها را نقش بر آب کرد.

حسن پور عنوان کرد: برگزاری شایسته همراه با تأمین امنیت کامل این اجلاس در تهران با توجه به وجود بحران در منطقه خاورمیانه تبلیغات رسانه‌های غرب را در زیر سئوال بردن برگزاری آن با شکست مواجه کرده است.

وی تصریح کرد: حضور سران و مسئولان بیش از 120 کشور جهان در قالب 7 هزار نفر در پایتخت جمهوری اسلامی ایران موفقیت بزرگی در عرصه دیپلماسی سیاسی است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ایران اسلامی را مقتدرتر از گذشته دانست و افزود: همکاری و هماهنگی تمام مسئولان به ویژه مجلس شورای اسلامی و دولت پرتلاش با امر ولی‌فقیه آینده درخشانی را برای ملت ایران رقم زده است و روزبه‌روز شاهد اقتدار و عظمت بیشتر نظام اسلامی هستیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول