اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رزن در مجلس:

جهانیان در اجلاس نم ندای حق را از منادی حقیقت شنیدند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان راهگشای رهبری در اجلاس نم، گفت: دنیا در این اجلاس، ندای حق را از منادی حقیقت شنید.

جهانیان در اجلاس نم ندای حق را از منادی حقیقت شنیدند

عطاء‌الله سلطانی‌صبور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در کشور، آن را مایه عزت و صلابت ایران اسلامی خواند و اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری به عنوان نقطه عطف این اجلاس به شمار می‌رود که با بررسی و تحلیل جوانب این اظهارات حکیمانه، متوجه اهمیت و تأثیرگذاری آن در ابعاد مختلف خواهیم شد.

وی با بیان اینکه در اجلاس نم ندای حق از منادی حقیقت شنیده شد، ادامه داد: از آن جا که تمام حقیقت‌جویان دنیا تشنه این حقایق هستند و ایران نیز تنها مکانی است که این سخنان را بیان می‌کند، تأثیرات خوبی را از این اجلاس شاهد و ناظر خواهیم بود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه دیگر کشورها برنمی‌تابند که با زبان زور، ارعاب و تهدید با آنها سخن گفته شود چراکه شاهد بیداری ملت‌های آزاده هستیم.

وی با بیان اینکه برای عملیاتی کردن خواسته‌های رهبری در اجلاس نم باید از دو بعد داخلی و خارجی وارد کار شد، افزود: هدفگذاری در کارها، داشتن آینده‌نگری، مدیریت جریان‌ها و حرکت فعالانه در مسیر تحقق اهداف ما را می‌تواند به سوی آینده‌ای روشن رهنمون کند.

سلطانی‌صبور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه وقت آن رسیده سیستم اجرایی، قضایی و تقنینی خود را بازتعریف کرده و برای اداره جهان آماده شویم، تأکید کرد: باید با برنامه‌ریزی به سوی سیستم مد نظر رهبری حرکت کرده و آن را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به این باور برسیم که در مدیریت جهانی سهم ایجاد کرده و همه را در آن سهیم کنیم، افزود: شرایط جهانی باید به گونه‌ای باشد که نه به کشوری ظلم شود و نه کشوری زیر باز ظلم رود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش تصریح کرد: ما باید تمام کشورهای آزاده را با سیاست‌های عدالت‌طلبانه خود همراه کرده و با ایستادگی در مقابل کشورهای مخالف، آنها را نیز وادار به قبول حق و حقیقت کنیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول