اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی:

اجلاس تهران نمایش نقش تاثیر‌گذار ایران در مناسبات بین‌المللی بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: اجلاس تهران نشان‎دهنده نقش تاثیر‌گذار ایران اسلامی در مناسبات بین‌المللی و مهر باطلی بر نقشه‌های شوم آمریکا و صهیونیست‌ها در منزوی کردن جمهوری اسلامی بود.

اجلاس تهران نمایش نقش تاثیر‌گذار ایران در مناسبات بین‌المللی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید زمانیان بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان پایگاه شهدای مسجد جامع شهرکرد، به برگزاری اجلاس کشورهای عضو جنبش غیر متعهد‌ها در تهران اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌خواستند این اجلاس در ایران اسلامی برگزار شود و تلاش خود را برای عدم شرکت سران کشورها به کار بستند اما به حول و قوه الهی ناکام مانده و توطئه‌های آنان نقش بر آب شد.

وی برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در کشورمان را باشکوه و خیره‎کننده دانست و تصریح کرد: برگزاری این اجلاس در ایران اسلامی نشانه اقتدار جمهوری اسلامی و یک مانور سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بزرگ در منطقه و دنیا بود. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی به حملات روانی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: این اجلاس ضمن بر‌هم‌ زدن توطئه‌های کشورهای غربی، حرکت جدیدی را در عرصه‌های بین‌المللی برای کشورمان در بر دارد. 

زمانیان به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در آغار این اجلاس اشاره کرد و اذعان داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با فرمایشات خود در این اجلاس نقشه راه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در مقطع کنونی را ترسیم و دشمنان را از دستیابی به اهدافشان ناامید کردند. 

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجلاس تهران نشان‎دهنده نقش تاثیر‌گذار ایران اسلامی در مناسبات بین‌المللی و مهر باطلی بر نقشه‌های شوم آمریکا و صهیونیست‌ها در منزوی کردن جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد: شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی در سنوات گذشته برای معرفی ایران به عنوان کشوری منزوی تلاش و کوشش فراوانی انجام دادند ولی با حضور فعال کشورهای عضو عدم تعهد در این اجلاس، سرافکنده شدند.

زمانیان اضافه کرد: نخستین دستاورد این اجلاس برای ایران اسلامی این بود که توانست اقتدار خود را در نظام بین‌المللی به رخ جهانیان کشیده و به توهم انزوای جمهوری اسلامی در نزد افکار عمومی دنیا پایان دهد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول