اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

اجلاس نم تمرین سیاسی برای به زیر کشیدن پرچم کفر بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم برگزاری اجلاس غیرمتعهدها را تمرین سیاسی برای به زیرکشیدن پرچم کفر دانست و گفت: با برگزاری این اجلاس کارآمدی نظام و رهبری روحانیت شیعه به نمایش گذاشته شد.

اجلاس نم تمرین سیاسی برای به زیر کشیدن پرچم کفر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در مورد برگزاری اجلاس غیرمتعهدها با حضور سران و شخصیت‌های برجسته کشورهای مختلف جهان اظهار کرد: آنچه در برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد مشاهده شد عزت، اقتدار و غرور از جنس معنوی و الهی بود و انسان به خوبی تحقق وعده‌های الهی را به بندگان صالحش ‌دید.

وی ادامه داد: در این همایش قدرت و عزت بر اندیشه‌های علیلی که می‌گویند مگر می‌شود با قدرت‌های بزرگ و مستکبر مقابله کرد خط بطلان کشید و نور امید بر دل‌های خسته محرومان و مستضعفان جهان تاباند.

اسکندری گفت: ورود با صلابت همراه با تواضع و معنویت رهبر فرزانه انقلاب در جایگاه سخن، یادآوری شکوه و عظمت پیامبرانی همچون ابراهیم و موسی و عیسی علیهم السلام را به همراه داشت و اشک شوق را از دیدگان شیعیان و آزادی‌خواهانی جاری ساخت که قرن‌های قرن توسط پادشاهان و طاغوت‌ها تحقیر شده بودند چرا که همان گونه که رسانه‌های بیگانه اعتراف کردند برگزاری این اجلاس سیلی محکمی بود که رهبر انقلاب ایران بر گونه آمریکا و رژیم صهیونیستی نواخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: همگان بدانند که وقتی قرآن کریم می‌فرماید «وَمَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِب؛ کسی که تقوای الهی پیشه کند راه برون رفت از مشکلات را برای او قرار می‌دهیم و از جایی که حساب نمی‌کند به او روزی می‌دهیم» روزی تنها آب و نان نیست، عزت، اقتدار و حضور مقتدرانه در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی هم روزی پروردگار است.

اسکندری به دستاوردهای برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها اشاره کرد و گفت: روز برگزاری این اجلاس، روز پافشاری بر آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن و شهیدان گلگون کفنی بود که آرزو داشتند به دنبال مجاهدت‌هایشان شاهد عزت و عظمت اسلام عزیز و انقلاب اسلامی باشند.

وی ادامه داد: روز اجلاس روز مانور پابرهنگان جهان و تمرین سیاسی برای به زیرکشیدن پرچم کفر، شرک و نفاق در جهان و روز به نمایش گذاشتن کارآمدی نظام و رهبری روحانیت شیعه بود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول