اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

سخنان رهبر انقلاب در اجلاس عدم تعهد ساختار جهانی را شکست

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب در اجلاس جنبش عدم تعهد پیرامون جنایات صهیونیست‌ها، ساختار جهانی را شکست.

سخنان رهبر انقلاب در اجلاس عدم تعهد ساختار جهانی را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین اژدری ظهر امروز در جمع کارکنان این اداره اظهار داشت: حضور سران بیش از 120 کشور و رسانه‌های مختلف جهان در ایران بدون کم‌ترین اتفاق نشان از امنیت بالای جمهوری اسلامی دارد.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت تاریخی جمهوری اسلامی ایران در برگزاری جنبش عدم تعهد تصریح کرد: به واقع جای امام (ره) در این اجلاس خالی بود تا شکوه و اقتدار نظام را مشاهده کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری این نشست اقتدار ما را در دنیا ثابت کرد، بیان داشت: ایران نشان داد که تهدید معنی ندارد و تحریم را هم به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرده است.

وی به صحبت‌های تاثیرگذار و تاریخی رهبر معظم انقلاب و هم‌چنین رئیس جمهور در این اجلاس اشاره کرد و ادامه داد: امام خامنه‌ای با سخنرانی خود صهیونیست‌ها را زیر پا له کردند و در واقع ساختار جهانی را شکستند.

اژدری با بیان اینکه خدا را به خاطر وجود چنین رهبری شکر می‌کنیم، تاکید کرد: برگزاری موفق و چشم‌گیر این اجلاس نیز نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم و بهترین قدرشناسی نیز آن است که در جای خود خوب کار کنیم و خدمتگزار مردم باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به کارکنان اوقاف گفت: حقیقتاً باید خادم این مردم باشیم و دست از شایعات در کار برداریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه تغییر و تحول‌ها و جابه‌جایی‌ها نباید در کار ما خلل ایجاد کند، اظهار داشت: در اداره اوقاف همه چیز درست استفاده می‌شود و نقطه پرتی در آن وجود ندارد، بنابراین باید از فرصت استفاده کرد و خالصانه به مردم خدمات رساند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول