اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ازنا:

استکبار از اجلاس تهران سرخورده شد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان ازنا گفت: حضور حداکثری اعضای جنبش عدم تعهد در تهران باعث منزوی شدن و سرخوردگی استکبار شد.

استکبار از اجلاس تهران سرخورده شد

غلامرضا دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ازنا برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران را مقبولیت ایران در عرصه جهانی دانست و گفت: این مقبولیت و مشروعیت نظام اسلامی باعث شد که بر اقتدار، محبوبیت و سرافرازی ایران در جهان افزوده شود.

وی اظهار داشت: کشورهای مستکبر نظیر اسرائیل و آمریکا با حیله‌ها و ترفندها و سم‌پاشی‌های خود کوشیدند که این اجلاس با استقبال سرد اعضای جنبش مواجه شود، اما با عنایات خداوند متعال تمام برنامه‌های آنان نقش بر آب شد و حضور حداکثری اعضای جنبش عدم تعهد مشت محکمی بود که بر دهان بدخواهان نظام زده شد.

دهقان بیان داشت: حضور 120 کشور از پنج قاره جهان در تهران نشان از اقتدار، امنیت و تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بود که باعث شد، در شرایطی که استکبار با تهدیدات خود علیه ایران و تماس‌های مکرر با سران کشورها و سازمان‌های بین‌المللی برای عدم حضور در تهران و منزوی نشان دادن نظام اسلامی این اجلاس با این شکوه و حضور حداکثری برگزار شود و استکبار را در عالم منزوی و سرخورده کند.

سرپرست فرمانداری ازنا گفت: این موفقیت و سربلندی و ریاست جمهوری اسلامی ایران بر دومین سازمان بزرگ و بین‌المللی به محضر مقام معظم رهبری و ملت سرافراز ایران اسلامی مبارک باشد.

وی یادآور شد: این اقتدار را مدیون امام راحل، شهدای گران‌قدر و مقام معظم رهبری هستیم و خداوند متعال را بابت این نعمت شاکر و سپاسگزاریم.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول