اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

اولویت جنگ نرم امروز مقابله با تجهیزات ماهواره‌ای است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: اولویت مبارزه با جنگ نرم امروز مقابله با تجهیزات گیرنده امواج ماهواره‌ای است.

اولویت جنگ نرم امروز مقابله با تجهیزات ماهواره‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی نصرتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ‌بر تاثیرات مخرب برنامه‌های ماهواره‌ در ساختارهای فرهنگی و اجتماعی جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: اولویت کاری در جنگ نرم امروز، مقابله با تجهیزات گیرنده امواج ماهواره‌ای است و باید تمامی نهادهای فرهنگی و اجرایی به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه ارائه تصاویر مستهجن و مبتذل از طریق ماهواره یکی از عوامل گسترش بی‌بند و باری است، تصریح کرد: دشمنان همواره اشاعه فرهنگ دینی و اعتقاد به خدا و معنویات را مانع اصلی اهداف خود در جوامع اسلامی دانسته و برای کم رنگ کردن و ایجاد خلل در اعتقادات دینی و باورهای فرهنگی مردم از هیچ اقدام ناجوانمردانه‌ای فروگذار نکرده‌اند.

نصرتی با بیان اینکه محور قرار دادن برهنگی زنان و شهوت‌گرایی مردان و خلاصه کردن رابطه زن و مرد به مسئله لذت جنسی به منظور سلب اراده افکار عمومی نمایش داده می‌شود، تصریح کرد: همچنین القای ناامیدی از آینده، ایجاد ترس و وحشت در مخاطب و نمایش صحنه‌های هولناک با بهره‌گیری از آهنگ‌های هیجانی به منظور سلب اراده و استحکام روانی افراد اهدافی است که در برنامه‌های ماهواره‌ای برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی به نمایش گذاشته می‌شود.

فرمانده انتظامی‌ آذربایجان‌غربی گفت: در فرهنگ دینی ما حجاب و پرهیز از جلوه‌گری زنان، رازداری و پرده‌پوشی مسائل شخصی افراد، عفاف، حیا و معنویت‌طلبی به عنوان ارزش و فضیلت محسوب می‌شود ولی در فرهنگ غرب برهنگی، افشاگری، پرده‌دری، خودآرایی، تشنج طلبی، دلبستگی به امیال حیوانی و لذت‌های زودگذر دنیوی به عنوان محور تمام کارهای انسانی تعبیر و تفسیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی مسئولان ایمن‌سازی افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان در برابر هجمه‌های فرهنگی است، گفت: ایمن‌سازی جامعه تنها با برنامه‌ریزی هماهنگ و دراز مدت همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای گسترش شناخت معارف اسلامی و باورهای اصیل دینی موثر خواهد بود.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در خاتمه خاطرنشان کرد: ایجاد محدودیت در استفاده از برنامه‌های ماهواره‌ای باید با جایگزین کردن برنامه‌های سازنده و مورد علاقه جوانان همراه باشد که این امر از طریق برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی درحال تحقق و رشد و پویایی است.

انتهای پیام/ل20 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول