اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی وزارت کشور:

اجلاس سران غیرمتعهدها با وجود تبلیغات منفی دشمن ‌با موفقیت ‌آغاز شد‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی وزارت کشور گفت: اجلاس سران غیرمتعهدها علی‌رغم تبلیغات منفی دشمن ‌با موفقیت ‌آغاز شد‌.

اجلاس سران غیرمتعهدها با وجود تبلیغات منفی دشمن ‌با موفقیت ‌آغاز شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدصولت مرتضوی ظهر امروز در دومین جشنواره شهید رجایی استان البرز اظهار داشت: امروز جهان شاهد پیشرفت‌های مختلف ایران اسلامی است و کشور ما هر روز با دستیابی به علوم گوناگون به توسعه و پیشرفت بیشتر می‌رسد.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با داشتن فعالان علمی و نخبگان توانسته پله‌های ترقی و پیشرفت را به سرعت طی کرده و در سطح بین‌المللی نیز بدرخشد.

مرتضوی افزایش تولید ناخالص ملی، دستیابی به فناوری‌های نوین و کاهش فاصله طبقاتی را یکی از مهمترین موفقیت‌های نظام اسلامی در سطح ملی و جهانی دانست و ادامه داد: در بخش سیاسی نیز هیچ معادله‌ای بدون حضور جمهوری اسلامی در خاورمیانه قابل حل نخواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری سران اجلاس غیرمتعهدها در ایران اشاره کرد و گفت: دشمن تبلیغات منفی و گسترده‌ای را برای عدم برگزاری این اجلاس در کشور انجام داد اما امروز شاهد آن هستیم که این اجلاس با موفقیت و بسیار خوب آغاز شده است و در حال برگزاری است.

*خدمات‌دهی دولت نهم و دهم بسیار مطلوب بوده است

معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن در هفته دولت ضمن تقدیر از دولتمردان اظهار داشت: دولت نهم و دهم خدمات بسیار شایسته و ارزنده‌ای را به مردم ارائه کردند که از آن جمله می‌توان به اجرای طرح یارانه‌ها و مسکن مهر اشاره کرد.

مرتضوی توسعه خدمات‌دهی به روستاها و کاهش مشکلات روستاییان را در بخش‌های مختلف از دیگر خدمات دولت نهم و دهم به مردم عنوان کرد و گفت: دولت با انجام سفرهای استانی از نزدیک با مردم و مشکلات آنها رو به رو شده و با انجام طرح‌ها و پروژه‌های گوناگون خدمات‌دهی به مردم را پیگیری کرد.

وی بیان داشت: با توجه به عملکرد مثبت دولت اما متأسفانه برخی درصدد تضعیف این اقدامات بوده و با اظهار نظرهای غیرکارشناسی می‌خواهند خدمات شایسته دولت را نادیده گرفته و بی‌اهمیت جلوه دهند.

*تحریم و تهدید مانعی برای پیشرفت انقلاب و نظام اسلامی محسوب نمی‌شود

معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه سخنان خود به تهدید و تحریم‌های دشمنان علیه کشور اشاره کرد و گفت: این تهدید و تحریم‌ها مانعی برای توسعه و پیشرفت کشور محسوب نشده بلکه خودباوری و اتکا به دانش را بیشتر کرده و دانشمندان کشور را مصمم‌متر برای رسیدن به علوم مختلف می‌کند.

مرتضوی با تأکید بر این که انقلاب اسلامی و مردم همیشه در صحنه ایران به این تهدید و تحریم‌ها عادت دارند افزود: دشمن تصور می‌کند می‌تواند با این اقدامات مردم را خسته کرده تا بتواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: اما دشمن باید بداند که این تحریم‌ها نمی‌تواند اقتدار، قدرت و طناب محکم اتحاد ملت ایران را از هم گسسته کند.

در این مراسم مدیران برتر دستگاه‌های اجرایی استان البرز تجلیل شدند.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول