اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام هشترود:

نیروی انتظامی نسبت به جمع‌آوری ماهواره‌ها اقدام اساسی کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه هشترود بر تاثیر منفی ماهواره در خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: دولت و نیروی انتظامی باید نسبت به جمع‌آ‌وری ماهواره از منازل اقدام اساسی بکنند.

نیروی انتظامی نسبت به جمع‌آوری ماهواره‌ها اقدام اساسی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود، اظهار کرد: میزبانی ایران اسلامی برای سران کشورهای غیرمتعهد باعث حقانیت کشورمان و سرکوبی استکبار شد.

خطیب جمعه هشترود افزود: روز به روز بر قدرت کشورمان افزوده می‌شود اما استکبار و دشمنان این را باور ندارند اما، با مشاهده این اجلاس عرق شرم بر پیشانی آنها دیده خواهد شد و قدرت ایران بیشتر می‌شود و الگویی برای سایر کشورها خواهد شد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دشمنان با ترور مقامات بلند پایه کشورمان و دانشمندان این مرز و بوم بر این باور بودند که کار ایران تمام شده است اما با اتکا به قدرت الله و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه، ایران اسلامی اکنون جزو کشورهای پیشرفته است.

وی افزود: امروز در کشور ما رجایی‌ها و باهنرهای زیادی است.

رشادی گفت: دولت نهم و دهم جزو فداکارترین دولت‌هاست که در رفع محرومیت‌ها در نقاط مختلف تلاش می‌کند.

رشادی در ادامه خطبه‌ها سرمایه‌گذاری در شهرستان را برای رفع معضل بیکاری مهم عنوان کرد و افزود: دولت و مجلس باید برای رفع معضل بیکاری جوانان این مرز و بوم تلاش وافری بکند.

رشادی همچنین بر تاثیر منفی ماهواره در خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: دولت و نیروی انتظامی باید نسبت به جمع‌آ‌وری ماهواره از منازل اقدام اساسی بکند زیرا امروز جنگ دشمن با ما جنگ نرم است و این جنگ هم از طریق این ماهواره‌ها به جوانان ما تحمیل می‌شود.

وی گفت: ماهواره‌ها علاوه بر ترویج فساد و بی‌بند باری در جامعه باعث تزلزل خانواده می‌شود و یکی از اسباب لغزش جوانان است.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول