اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیرجان:

اجلاس غیرمتعهدها تبلیغات دشمن علیه ایران را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار سیرجان گفت: این اجلاس یک حرکت و فرصت تاریخی و سیاسی برای دولت ایران است و می‌توان تبلیغات دشمن را در مورد انرژی هسته‌ای علیه ایران خنثی کرد.

اجلاس غیرمتعهدها تبلیغات دشمن علیه ایران را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمدعلی توحیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در سیرجان اظهار داشت: اگر چه جمهوری اسلامی ایران جایگاه خود را در جهان پیدا کرده است، اما امروز استکبار جهانی تأثیرگذاری ایران را در جهان یک خطر برای خود می‌داند.

وی افزود: استکبار تلاش برای منزوی کردن ما داشت که با این اجلاس قدرت و مانور ایران بیشتر شد و اجلاس انزوا و خاموشی دشمنان و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد.

وی با اشاره به فتح قله‌های ترقی و پیشرفت ملت ایران گفت: تحریم‌های ایران با شیطنت رژیم صهیونیستی و آمریکا با هدف ایجاد فضای نامناسب اقتصادی و فشار بر ملت ایران بود که جنبش غیرمتعهدها قطعا این فشار و تنگنای تحریم را کاهش می‌دهد و حقایق به گوش جهانیان می‌رسد.

توحیدی افزود: این اجلاس یک حرکت و فرصت تاریخی و سیاسی برای دولت ایران است و می‌توان تبلیغات دشمن را در مورد انرژی هسته‌ای علیه ایران خنثی کرد.

فرماندار سیرجان گفت: این اجلاس ابتکار نمایش جنایات تروریست‌ها با همکاری رژیم صهیونیستی در فضای ورودی اجلاس قابل پخش و آگاهی دادن به جهانیان در مورد هیاهوی غرب علیه ملت ایران است.

وی گفت: این اجلاس موهبتی الهی بود تا کشورمان در عرصه دیپلماسی جهانی ارزیابی شود و منجر به رضایت ملت‌های کشورهای عضو و گسترش الگو پذیری سایر ملت‌ها از ملت ایران در تحولات جهانی باشد و پس از اجلاس شرایطی فراهم شود که جهان از تبلیغات دروغ ابرقدرت‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران آزاد شود و منافع کشورها برای ملت خودشان باشد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول