اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار خبر داد

راه‌اندازی 3 ایستگاه ماهواره‌ای رودبار در هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار از راه‌اندازی سه ایستگاه ماهواره‌ای همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این سه ایستگاه در محلات حبیب آباد، نوده و لیافوی شهرستان رودبار راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 3 ایستگاه ماهواره‌ای رودبار در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، ایرج موذن در جریان برگزاری برنامه‌های هفته دولت در جمع مدیران این شهرستان اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت مجتمع خدماتی و رفاهی بین‌راهی با نام طلوع مهتاب با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی افزود: پس از افتتاح آزاد راه رشت ـ قزوین مجتمع مذکور نخستین مرکز خدماتی و رفاهی در حاشیه آزاد راه است که با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول، افتتاح شرکت آب‌معدنی شمام رستم‌آباد را از دیگر برنامه‌های افتتاحی در رودبار ذکر کرد و یادآور شد: افتتاح این شرکت با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان با مشارکت بخش‌خصوصی منجر به بهره‌برداری و اشتغالزایی 40 نفر است.

وی توسعه زیر ساخت‌های کشاورزی را یکی از برنامه‌های در دستور کار مسئولان شهرستان دانست و گفت: کشاورزی رودبار با تامین و توسعه زیرساخت‌های لازم در زمینه‌های باغ‌های زیتون، فندق و کشت برنج و ... تحقق می‌یابد. 

وی افتتاح فاز نخست آبرسانی باغ‌های زیتون علی‌آباد رودبار را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در رودبار برشمرد و ابراز کرد: پروژه توسعه 10 هزار و 50 هکتاری باغ‌های زیتون علی‌آباد از مصوبات دور نخست ریاست جمهوری است که فاز اول آبرسانی آن به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار رودبار، از راه‌اندازی سه ایستگاه ماهواره‌ای همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این سه ایستگاه در محلات حبیب‌آباد، نوده و لیافوی شهرستان رودبار راه‌اندازی می‌شود.

وی رشد و توسعه رودبار در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی را در گرو مشارکت، همدلی و همراهی مسئولان شهرستان و استان دانست و گفت: با مشارکت و تعامل استاندار گیلان، ائمه جمعه، نماینده و دستگاه‌های اجرایی خدمات ارزشمندی در رودبار انجام گرفته است.

موذن هفته دولت را یادآور خدمت‌رسانی دولت به مردم دانست و تصریح کرد: تمام مسئولان وظیفه دارند خدمات ارزنده‌ای را برای رشد و تعالی نظام در جامعه به انجام برسانند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول