اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

یادواره شهدای سازمان جهاد کشاورزی کردستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: چهارمین یادواره شهدای سازمان جهاد کشاورزی کردستان با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی و خانواده معظم شهدا در سنندج برگزار شد.

یادواره شهدای سازمان جهاد کشاورزی کردستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان ظهر امروز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جهاد، اظهار کرد: یکی از رمزهای موفقیت نظام در کار جهادگران در مناطق محروم روستایی بود.

موسی مرادیانی خاطرنشان کرد: در سال 58 با تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره) اقدامات اساسی و موثری در آبادانی و عمران مناطق محروم کشور انجام گرفت.

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی در کل کشور به روستاها عزیمت کردند تا مردم را از فقر و تنگدستی که رژیم گذشته برای آنها ایجاد کرده بود، نجات دهند.

وی بیان داشت: در منطقه کردستان فعالیت گروه‌های جهادی با مشکلات بیشتری همراه بود چراکه ضدانقلاب در این منطقه خواستار پیشروی نظام و انقلاب نبودند و همواره درصدد ضربه‌زدن به این افراد بودند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: جهادگران بدون هیچ امکانات و حمایتی اقدام به آبادانی و عمران روستاهای محروم کردند.

مرادیانی تصریح کرد: آنچه که موجب پیشروی و موفقیت کار جهادگران جهاد سازندگی در آن دوران شد هدف و انگیزه این افراد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان هم در این یادواره با تاکید بر تبیین جایگاه شهدای جهاد کشاورزی گفت: داشتن خلوص و ایثار از ویژگی‌های برجسته شهدای جهاد است.

به گفته محمد سلیمانی، محبوب‌ترین قطرات در پیشگاه خداوند متعال قطره خون شهید و قطره اشکی است که از خوف خدا از چشمان انسان مومن جاری می‌شود.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد جایگاه و زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند فضا را از احترام شهید و شهادت آکنده سازید لذا این فرمان ولایی است و باید همه در این راستا اقدام کنیم.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول