اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان تاکید کرد

تشکیل تعاونی‌های کشاورزی برای توسعه باغات در زمین‌های شیب‌دار

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: تشکیل تعاونی‌های کشاورزی برای توسعه باغات در زمین‌های شیب‌دار ضروری است.

تشکیل تعاونی‌های کشاورزی برای توسعه باغات در زمین‌های شیب‌دار

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا نهاوندی‌پور در جلسه ستاد اجرائی طرح توسعه بخش کشاورزی استان زنجان، اظهار کرد: عدم تشکیل پرونده در زمینه توسعه باغات در اراضی شیب‌دار استان زنجان از مشکلات طرح‌های توسعه کشاورزی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در همه بخش‌های کشاورزی استان اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است، افزود: در زمینه توسعه باغات در اراضی شیب‌دار هنوز طرحی آماده نشده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان بر ضرورت تشکیل تعاونی در زمینه توسعه باغات در زمین‌های شیب‌دار تاکید کرد و افزود: با تشکیل تعاونی‌ها فعالیت‌های این بخش نیز ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه طبق بخشنامه دولتی در حال حاضر برای برق‌دار کردن چاه‌ها، خرید دام، خرید تراکتور و احداث راه بین مزارع تسهیلات ارائه نمی‌شود، افزود: تسهیلات در این زمینه به کشاورزان ارائه نمی‌شود.

نهاوندی‌پور با اشاره به اینکه ارائه شناسنامه طرح‌ها در شهرستان‌ها ضروری است، خاطرنشان کرد:‌ ارائه شناسنامه برای طرح‌ها نیازمند همکاری سازمان‌های مختلف در این زمینه است.

وی با بیان اینکه تسهیلات برای خرید ماشین‌آلات از طریق صندوق مهر امام رضا (ع) و صندوق حمایت و سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است، افزود: تسهیلات این بخش از این طریق ارائه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به ضرورت توسعه باغات در 20 هزار هکتار از اراضی شیب‌دار استان زنجان افزود: برای توسعه این بخش 200 میلیون تومان نیاز است.

وی بر ضرورت حل مشکلات کشاورزان تاکید کرد و افزود: ضروری است، تسهیلات لازم از سوی بانک‌های عامل به این افراد اختصاص یابد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول